loading...
ایران دانلود
آخرین ارسال های انجمن
Hamidreza بازدید : 746 جمعه 03 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

London Racer Destruction Madness

London Racer Destruction Madness یک بازی ویدیویی سبک مسابقه ای ماشین می باشد که توسط Davilex طراحی و توسط Akella در سال ۲۰۰۵ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما در این بازی سه کشور اروپایی را تجربه خواهید کرد. هر چه به مراحل بالاتر دست پیدا کنید ماشین جدید با امکانات متنوع در اختیار شما قرار می گیرد.برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Hamidreza بازدید : 1543 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (5)

برای اولین بار در ایران دانلود دی بین تمامی سایت های ایرانی

این شرک تیم اکشن نیست !!!!

کپی برداری ممنوع

این بازی شرک تیم اکشن نیست! این بازی همان بازی است که بیشتر ما با آن خاطره داریم.شاید شما هم دنبال این بازی گشته باشید و نتوانسته باشید این بازی را پیدا کنید!

و بالاخره ما این بازی را در اخطیار شما قرار داده ایم تا شما هم در بازی کردن این بازی با ما سهیم باشید البته کیفیت این بازی چندان زیاد نیست و ما به دلیل نایاب بودن این بازی و برای اینکه خیلی ها با بازی شرک 2 خاطرات زیادی دارند ولی نتوانسته اند آن را پیدا کنند این بازی را برای شما در این وبلاگ قرار داده ایم و پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید .

Hamidreza بازدید : 2111 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

بازی استراتژیک شوالیه های افتخار Knights of Honor در زمان قرون وسطی می گذرد. شما به عنوان یک شوالیه می توانید از بین 100 حکمران یکی را انتخاب کرده  و بازی را با آن ها شروع کنید. نقشه بازی تمام کشورهای اروپایی از شرق اروپا تا شمال آفریقا را شامل می شود. در این نقشه روستاها ، شهرها و تقسیمات جغرافیایی به خوبی پوششش داده شده است. برای هر شهر می توانید یک والی انتخاب کنید و برای قوی ساختن ارتش خود از نیروهای فنی فراوان استفاده کنید

به آسانی می توانید ساختمان و قلعه های گوناگونی را طراحی کنید. با استفاده از مالیات و تجارتی که می کنید می توانید هزینه های اداره کشور و شهرهای خود را به دست آورید.

دین نقش مهمی در بازی شوالیه های افتخار دارد. چهار نوع دین مسیحیت ارتدوکس ، مسیحیت کاتولیک ، اسلام و الحاد وجود دارد. می توانید آزادی مذهب را اشاعه دهید یا مثلا فقط بر مسیحیت تاکید کنید. در حالت دوم باید برای جنگ های صلیبی آماده شوید.

وقتی پاپ در بازی می میرد ، شما می توانید از بین روحانیان کسی را به پیروزی برسانید که هواخواه شما است. از طریق وی می توانید کنترل دینی را نیز افزایش دهید.

گرافیک بازی خوب و بالا بوده و در در عین حال از حجم کمی برخوردار است.

Hamidreza بازدید : 426 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

در این بازی بازیکنان می توانند برای ثروتمند شدن و یا انتقام از دیگران و یا به پیدا کردن گنج درگوشه و کنار بازی پردازند؛ لازم به ذکر است که این بازی دارای قابلیت آنلاین نیست؛ از ویژگی های این بازی می توان به وجود عناصر سبک بازی RPG و وجود ماموریت های متعدد جانبی و آیتم هایی با قابلیت آپگرید کردن ویژگی های آن و از همه مهم تر، سیستم اخلاق محور در بازی اشاره کرد. بازی Raven’s Cry که توسط دو استدیوی Topware Interactive و Reality Pump ساخته شده و یک بازی در سبک سوم شخص/ماجراجویی می باشد. عنوان Raven’s Cry داستان Christopher Raven را در زمانی که قصد شکار کردن و نابود کردن دزدان دریایی را که داشت را ادامه می دهد، که در این جنگ بین او و دزدان دریایی Christopher خانواده خود را از دست می دهد. بازی شامل ۲۵ ساعت گیم پلی در حالت Open World است این ۲۵ ساعت هم شامل ماموریت های زیاد و مختلفی می شود. همچنین در بازی شما قادر خواهید بود که از مزایایی اقتصادی برای خرید و فروش کالا بهره مند شوید. همچنین در بازی می توانید نیروهای دریایی و درزدان دریایی زیر سلطه خود را کنترل کنید.

Ravens Cry PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update.v.1.0.2-CODEX بازی به پست اضافه شد|

 

Ravens Cry pc cover small دانلود بازی Ravens Cry برای PC

Hamidreza بازدید : 583 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Kingdom Come Deliverance یکی از بازی های سبک نقش آفرینی است که توسط Warhorse Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . پادشاه پیر دیگر جانی در بدن ندارد و جانشین او فاقد قدرت برای تامین امنیت تاج و تخت خود است . برادر شاه جدید از این فرصت استفاده کرده و قصد دارد با ربودن شاه , سرزمین های خود را غارت کند . لازم به ذکر است که در این بازی پادشاهان ذکر شده شخصیت های تاریخی مانند چارلز چهارم , Wenceslaus IV و Sigismund هستند . فروتن , آهنگری جوان که همه چیز خود را از دست داده است . تمام اعضای خانواده اش توسط ارتشی مهاجم به هلاکت رسیده اند و او قصد دارد انتقام آنها را بگیرد . اما برای تحقق آرزویش , دست سرنوشت او را وارد ماجراهایی خطرناک می کند . حال او باید تلاش کند تا از یک درگیری خونین جلوگیری کرده و پادشاه ربوده شده را نجات دهد . شما در جهانی سرگردان قرار دارید , شرکت در نبردها به عنوان یک شوالیه و سخنرانی برای متقاعد کردن مردم تنها بخشی از وظایف شماست . شما در اعماق حماسه و داستانی غیر خطی که توسط Daniel Vávra طراح سری بازی های مافیا , غرق خواهید شد . نبرد در مقیاس بزرگی رخ خواهد داد و با وجود سیستم مبارزه ای منحصر به فرد بازی , این امکان به پلیر داده می شود تا هلاوه بر اینکه بتواند شخصیت خود را به خوبی کنترل کند , از تمامی توانایی های خود نیز بهره ببرد . گرافیک قابل قبول , استفاده از موتور بازی سازی CryEngine 3 و خلق تصاویر خیره کننده , ماموریت های چالش برانگیز و موسیقی متن گشونواز تنها بخشی از ویژگی های بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Kingdom Come Deliverance :

نام بازی : Kingdom Come Deliverance

نام بازی (فارسی) : مقر پادشاهی رستگاری

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Warhorse Studios

منتشر کننده : Warhorse Studios

سبک بازی : نقش آفرینی

نوع فایل :ISO

Hamidreza بازدید : 473 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی CrashDay Universal HD در سبک آرکید , مسابقه ای می باشد که توسط دو استودیو Moon Byte Studios و Replay Studios ساخته شده است و استودیو Moon Byte Studios به تنهایی آن را برای PC منتشر کرده است . این بازی یکی بهترین میکس های سبک مسابقه ای به همراه تعقیب و گریز می باشد . همچنین از تنوع بالایی در زمینه ی ماشین های تیونینگ شده برخوردار می باشد . اگر شما همیشه Need For Speed Most Wanted را بازی کردید و به دنبال هیجان بیشتری از آن بودید می توانید آن را در این نسخه بازسازی شده CrashDay پیدا کنید . بافت های گرافیکی و تکسچرهای بازی با تغییرات چشمگیری روبه رو شده است . سیستم خسارت وارد شده به ماشین در طول مسابقه بسیاری طبیعی کار شده است و بنا به شدت ضربه و برخوردی که دارید ماشین شما مچاله شده و شیشه ها خورد می شوند . شما می توانید دسترسی کاملی به تمام ماشین هایی که در Most Wanted موجود بود داشته باشید . ویژگی های تازه ای به نسخه HD بازی اضافه شده است که می توان به انتخاب های بیشتر در شخصی سازی ماشین ها , 7 مد مختلف از قبیل : Destruction, stunt shows, Transfer bombs, hold the flag, Race, dynamite race و Test Drive اشاره کرد . همچنین به تناسب مینی گیم هایی مانند Free fall, a car bombing, the race for control points نیز در نقشه ی بازی گنجانده شده است . همچنین در هنگام تصادف سنگین صحنه ی بازیی به صورت سینماتیک شده و می توانید از آن صحنه برای خود Screenshot تهیه نمایید . در مجموع 30 خودرو با قابلیت کامل در آپگرید تیونینگ , راکت و سلاح وجود دارد . با پیروزی در بخش Career می توانید نامی برای خود در لیگ جهانی ثبت نمایید . همچنین می توانید این بازی را به صورت Lan نیز اجرا کرده و به صورت دسته جمعی از آن لذت ببرید .

Hamidreza بازدید : 608 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

 

 

توضیحات بازی: اگر شما تاکنون می خواستید یک بازی استراتژی مدیریتی و ساخت و ساز همراه با حمله و دفاع از قلمرو خود را داشته باشید یا به خواسته خود بر مردمتان بد باشید یا آنها را در ناز و نعمت نگه دارید بی شک سری Stronghold پاسخ گوی این نیاز شماست. این سری همواره بر قانون انجام ماموریت ها و در عین حال ساخت و ساز شهر و افزایش قلمرو استوار بوده است.

اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد که طرفداران زیادی را پیدا کرد و یکی از دلایل آن وجود المان "واقع گرایی" در بازی بود. Stronghold 3 چهارمین نسخه از این سری محبوب است که مانند نسخه های قبلی توسط استدیوی Fireplay ساخته می شود. داستان این نسخه به کارکترهای قبلی این سری مربوط می شود که سازندگان در حا حاضر تنها به وجود کارکتر محبوب و البته خشن بازی یعنی The Wolf اشاره کرده اند. The Wolf پس از از دست دادن پادشاهی، خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و در این نسخه به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد. در این نسخه میزان عدالت یا جوانمردی به نوع عملکرد شما بستگی دارد که می خواهید با بدترین روش ممکن دشمنان خود را نابود کنید یا به شکلی دیگر … می توانید حیوانات مرده یا مریض را به داخل قلعه دشمن روانه کرده تا مردم آن سرزمین و سربازان از بیماری، به خودی خود بمیرند یا مواد اشتعال آمیز را با منجنیق به قلعه بفرستید و یا فرمان تیر آتشین بدهید تا قلعه و مردمش یکجا جزغاله شوند. خوشبختانه این ویژگی در بازی به بازیباز اختیار بیشتری می دهد و اختیار را بیشتر به او می سپارد که میخواهد ظالم باشد یا مهربان و با اینکار نیز سازندگان سعی دارند تا بیشتر قرون وسطا را برای ما باز کنند!

Hamidreza بازدید : 777 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

The Witcher 3 Wild Hunt بازی ساحره 3 به نام شکار وحشیانه با سبکی اکشن و اول شخص , سومین نسخه و یکی دیگر از قسمت های سری بازی های محبوب و جذاب The Witcher است که توسط کمپانی CD Projekt Red Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور Warner Bros. Interactive Entertainment برای پلتفرم های PC , XBoxOne و PS4 به بازار عرضه شده است . بازی The Witcher 3 Wild Hunt آخرین نسخه از سری بازی های ساحره است که ماجراها و اتفاقات عجیب و پرهیجانی را در جهانی باز توسط کاراکتر اصلی بازی یعنی Geralt گرالت روایت می کند . در این نسخه کمپانی سازنده بیشتر بر روی داستانی شخصیت محور , انتخاب بازیکن و مبارزات تکنیکی متمرکز شده است . داستان این نسخه از بازی نیز مانند سری قبلی  The Witcher و The Witcher 2 Assassins of Kings از کتابی با همین عنوان الهام گرفته شده است که توسط یک نویسنده لهستانی به نام Andrzej Sapkowski به رشته تحریر درآمده است . در این نسخه , یکبار دیگر Geralt شخصیت محبوب بازی بازگشته است تا داستان های جذاب و ماجراجویی های باورنکردنی را رقم بزند . داستان بازی بر اساس تصمیمات بازیکنان پیش می رود و پر از اتفاقات و وقایع غیر منتظره و باورنکردنی است که باعث می شود شخصیت هایی را که در طی بازی با آنها روبرو می شوید هرگز از یاد نبرده و همین امر جاه طلبی و انگیزه شما را برای ادامه بازی افزایش می دهد . سیستم مبارزه منحصر به فردی که از ترکیب بصری و طیف گسترده ای از عناصر تاکتیکی بهره می برد و با بیشترین مبارزات در طول یک بازی , که کمتر در این سری بازی ها وجود دارد توانسته است نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند . گیاهان و جانوران موجود در بازی طوری طراحی شده اند که با حوادث مختلفی که در اطرافشان اتفاق می افتد واکنش نشان می دهند . بازی The Witcher 3 Wild Hunt یکی از بهترین بازی های سبک RPG است که می تواند رقیب خوبی برای سایر بازی های این سبک باشد . لازم به ذکر است که برای ساخت این بازی از موتور REDengine 3 استفاده شده است که توسط CD Projekt RED برای بازی های جهان باز طراحی شده است و به بازیکن این اجازه می دهد تا آزادانه به هر طرف سفر کند و پرسه بزند .

The.Witcher.3.Wild.Hunt.11.www.Downlaod.ir

هرج و مرج , جهان را در خود غرق می کند . دود ناشی از سوختن روستاها , آسمان را سیاه پوش کرده است . بار دیگر امپراطوری Nilfgaard بازگشته است و تاخت و تاز پادشاه شمالی تهدید را احساس می کند . تنها یک نفر می توانست در مقابل آنها مقاومت کند که دیگر دیگر رفته است . نیرویی تاریک و مرگبار در حال ظهور است . کابوس های شبانه , گرالت را رها نمی کنند . گرالت تصمیم می گیرد برای پاسخ دادن به تمامی کابوس هایش ماجراجویی خود را آغاز کند . ارتش تاریکی , قسمت اعظمی از سرزمین ها را به زیر سلطه خود درآورده است . در طول مسیر , گرالت با ردپایی از هیولاها برخورد می کند . حال گرالت تنهاست و دیگر یاوری برایش باقی نمانده است . گرالت دیگر مانند سال های پیش , طراوت جوانی را ندارد و کمتر خود را درگیر ماجراجویی های مختلف می کند . REDengine 3 باعث شده است تا پلیر , از گردش در محیطی گرافیکی و چشمنواز نهایت لذت را ببرد . محیط بازی 13 برابر بزرگتر از نسخه قبلی است . نقشه بازی از مناطق مختلفی از جمله کوهستان ها و دریاها تشکیل شده و در هر قسمت از نقشه , تمدنی وجود دارد که هرکدام دارای فرهنگ مخصوص به خود هستند .  در این نسخه , تجهیزات و سلاح های گرالت تغییرات عمده ای کرده اند . در این نسخه , سیستم مبارزه دچار دگرگونی اساسی شده و این امکان به پلیر داده می شود تا در هنگام نبردها از قدرت سحر و جادوی خود در برار دشمنان خود استفاده کند . Wild Hunt مکانیک های جدیدی از جمله witcher-sense , نحوه مبارزه هنگام اسب سواری , روش مبارزه دریایی , شنا در زیر آب و استفاده از یک کمان پولادی را معرفی می کند . Witcher Sense بخشی از اطلاعات مربوط به گرالت برای نحوه مبارزه با هیولاهای مختلف را نشان می دهد . جالب است بدانید برای مبارزه با هر هیولا , ابتدا باید یکسری اطلاعات از دشمن مورد نظر و نحوه مبارزه او به دست آورده سپس پا به یمدان نبرد گذارید . مکانیزم دیگری برای بالا رفتن از کوه ها وجود دارد که شبیه به سری بازی های Assassin’s Creed نبوده اما شباهت زیادی با Uncharted دارد . هر تصمیم می تواند اتفاقت در حال وقوع در جهان بازی را تغییر دهد . برای هر تصمیم , مجموعه ای از گزینه های مختلف پیش روی شماست . CD Projekt RED بیش از 100 ساعت گیم پلی را برای تکمیل بازی پیش بینی کرده است که 50ساعت آن را انجام ماموریت ها و 50 ساعت دیگر آن را خط اصلی داستان تشکیل می دهد . بازی برای آنکه به واقعیت نزدیک شود , از سیستم پویای شب و روز استفاده می کند . چرخه شب و روز می تواند بر قدرت برخی از هیولاها مانند گرگ ها در زمان ماه کامل تاثیر گذارد . جالب است بدانید چهره گرالت با گذر زمان دچار تحولاتی از جمله رویش ریش خواهد شد . گرافیک خیره کننده , ازی به عنوان یک قاتل هیولاها , موزش دیده از دوران کودکی و جهش یافته برای به دست آوردن مهارت های فوق بشری , مسلح با طیف وسیعی از سلاح های قابل ارتقا، , معجون و سحر و جادو , شکار کردن طیف گسترده ای از هیولا های عجیب و غریب , امکان به روز رسانی سلاح ها , امکان خرید زره پوش و سفارشی آن , کاوش در جهانی بی پایان و فانتزی , کشف غارها و کشتی های غرق شده ، تجارت با بازرگانان و آهنگران , تغییر سرنوشت و استفاده از موتور بازیسازی REDengine 3 تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .

Hamidreza بازدید : 9782 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (6)

سم جدی ۳ | Serious Sam 3 Pc Game

## انجمن پاکت گیمز نیز راه‎‌اندازی شد ##

| دانلود نسخه کم حجم بازی سم جدی ۳ | Serious Sam 3 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

 

توضیحات بازی: Serious Sam 3 ، عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در نوامبر سال ۲۰۱۱ میلادی میباشد که هم اکنون قصد معرفی و ارائه آن را داریم . قطعا با نسخه های قبلی سری بازی های سریو سام آشنا هستید . هم اکنون ویرایش سوم این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Croteam ساخته شد . دو سری قبلی این بازی در سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ منتشر شد . این در حالی است که استقبال از دو سری قبلی آن بسیار زیاد بود . شاید به دور از ذهن نباشد که بگوییم دو سری قبل بازی Serious Samبه یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد . جالب تر آن است که بدانید درست بعد از ۹ سال ، نسخه سوم آن منتشر شده است . داستان این نسخه از بازی برگرفته شده از داستان سری اول میباشد که آیتم های فراوانی به آن افزوده شده است و این در حالی است که گرافیک بازی ، پیشرفت به سزایی داشته است اما متناسب با بازی ای که در سال ۲۰۱۱ میلادی ریلیز شده است نمی باشد !دشمنان شما ، به سان نسخه های قبلی موجودات ناشناخته هستند.نسخه های قبلی تحت عناوین Serious Sam 1 , Serious Sam 2 , Serious Sam HD The First Encounter and Second Encounter روانه بازار شد .

 

برای دانلود بازی و مشاهده عکس‌ها به ادامه مطلب مراجعه کنید …

Hamidreza بازدید : 490 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی Rise Of Nations در سبک استراتژیک است که توسط Big Huge Games و Skybox Labs طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Microsoft Studios برای پلتفرم PC در تاریخ 13 ژوئن 2014 به بازار عرضه شده است . Rise Of Nations یک بازی  استراتژی زمان واقعی است که دهانه تمام تاریخ است ، شروع بازی با یک شهرستان است ، در این بازی منابع جمع آوری می کنید ، به تحقیقات می پردازید ، به فن آوری دست پیدا می کنید ، به فتح کشورهای دیگر می پردازید ، با بمب افکن و ابزار جنگی به نبرد با دشمنان می پردازید .

Hamidreza بازدید : 417 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دو بازی قدیمی و خاطره انگیز در زمینه بازی های تن به تن این بار با همدیگر آمیخته شده اند و تاریخی ترین بازی در این زمینه را خلق کرده اند. در این بازی شخصیت های دو بازی Street Fighter و Tekken آمیخته شده و با یکدیگر روبرو می شوند. در این بازی شخصیت های بازی Street Fighter که از بازی Street Fighter IV از تکنولوژی تبدیل ۲بعدی به تکنولوژی روز دنیا و آپدیت های جدید بهره برده اند ، با شخصیت های کمپانی Capcom که می تواند به Mishima و Nina William اشاره کرد به نبرد می پردازند و رقابتی بیشتر از زیبا ، خاطره انگیز را خلق می نمایند ! شاید به نظر شما این بازی کاملا روایتی متفاوت از شخصیت ها را تعریف نماید ، ولی باید گفت که در این بازی شخصیت ها همان ویژگی های قدیمی خود را داشته و هیچ دخالتی در آن ها صورت نگرفته است تا شما بتوانید یک مسابقه انفجاری (!) را داشته باشید. در این بازی انیمیشن ها و جزئیات بازی به طرز چشم نوازی بهبود پیدا کرده اند و شما را مجذوب خود خواهد کرد. شما از هم اکنون می توانید این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

street fighter x tekke pc cover small دانلود بازی Street Fighter X Tekken برای PC

Hamidreza بازدید : 204 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سری بازی های Street fighter می توان گفت از معروف ترین بازی های شرکت CAPCOM می باشد، آخرین نسخه ای که از این شرکت منتشر شده Street Fighter IV که تقریبا تمامی نقص و مشکلات سری های قبل در آن کاملا رفع شده است. هم چنین در نسخه Arcade Edition کاراکتر و حرکات جدیدی به این بازی اضافه شده است، علاوه بر آن در نسخه جدید قابلیت بازی آنلاین نیز اضافه شده است. به طور خلاصه سبک این بازی با سری بازی های Tekken شباهت بسیاری دارد که می تواند طرفداران زیادی داشته باشد.

  Super Street Fighter IV Arcade Edition Complete – PROPHET 

Hamidreza بازدید : 242 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سبک این بازی اکشن, نقش آفرینی و استراتژی بوده و بازی از گیم پلی کاملا متفاوت و جالبی پیروی میکند. این بازی به صورت ۱-۴ نفره گروهی Co-Op  قابل اجرا میباشد. شما به عنوان بردگانی هستید که در مدرسه گلادیاتورها آموزش های رزمی را فرا میگیرد, در نهایت شما برای آزادی خود باید موجودات بزرگ و عجیب و غریبی را نابود کنید و به پیروزی برسید. چهار کلاس شخصیت منحصر به فرد با پلی استایل بالا و بسیار متمایز در بازی وجود دارند که باید از آن ها در برابر هیولاها استفاده کنید. حالت بقا آرنا "Survival Arena Mode" یکی از حالت های جذاب این بازی است که شما در آرنا قرار میگیرد و باید دشمنان را نابود کنید, این حالت از بخش داستانی بازی کاملا متمایز است, البته سازنده بازی قول حالت های بیشتر را در آینده به گیمر داده است.

FORCED PC-iNLAWS

 

Forced pc cover small دانلود بازی FORCED برای PC

Hamidreza بازدید : 467 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود بازی دزدان دریایی کارائیب پایان جهان Pirates Of The Caribbean At World's End

با فیلم معروف دزدان دریایی کارائیب بی شک آشنایی دارید که در آن داستانی حماسی و بسیار زیبایی جای داده شده است که بیننده را مجذوب خود می کند. نسخه های متفاوتی از این بازی زیبا برای کنسول های بازی و موبایل ها منتشر شده است و چندین نسخه با گرافیک متفاوت و توسط کمپانی های متفاوتی نیز برای PC انتشار یافته است ولی به جرأت می توان نسخه پایان دنیا که هم اکنون پیش روی شماست را بهترین نسخه از این بازی ها نام برد، چرا که در این نسخه تمام کاراکترهای آن براساس شخصیت های اصلی این افسانه طراحی شده اند مثل کاپیتان اسپرو و همان داستان مهیج نیز در بازی گنجانده شده است و تصاویری که از داخل بازی تهیه شده اند گواه این گفته می باشد که می توانید در ادامه مطلب ببینید. بازی Pirates of the Caribbean At World’s End توسط کمپانی معروف Disney Interactive Studios و Eurocom Ent انتشار یافته و حمایت شده است. شما باید نقش یک دزد دریایی واقعی را توسط تیم خود ایفا کنید و به سراغ ماجراجویی های خطرناک در جزیره های ناشناخته و ترسناک بروید. بازی دارای گرافیک فوق العاده ای می باشد و طراحی های زیبای محیط باعث مهیج تر شدن بازی شده و گیم پلی احساس خستگی نخواهد کرد. این بازی اکشن و ماجرایی را از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

 

Hamidreza بازدید : 376 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی تاج و تخت پادشاهان – Game of Thrones PC Game

| دانلود بازی بازی تاج و تخت پادشاهان – Game of Thrones برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه PROPHET بازی Game of Thrones |

 

P

 

 

توضیحات بازی : نسخه اولیه و اصلی بازی Game of Thrones در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی Cyanide Studios برای PC منتشر شد. نسخه Special Edition که به تازگی منتشر شده شامل تمام DLC های منتشر شده برای این بازی می باشد. بازی Game of Thrones برگرفته از کتاب A Song of Ice and Fire اثر جورج مارتین (GRRM) که تا کنون پنج کتاب از این سری داستان ها منتشر شده و از سال ۲۰۱۱ یک سریال تلویزیونی نیز توسط HBO از روی آن ها ساخته شد که توجه خیلی ها رو به خودش جلب کرد و باعث شد بازی سازان بیشتر به فکر ساخت بازی از روی این شاهکار بیفتند. شرکت سازنده ی این بازی قبلا هم دست به ساخت یک بازی استراتژیک از روی این کتاب زده بود که با موفقیت چندانی روبرو نبود اما تا حدودی تبدیل به تجربه برای سازندگان شد تا بتوانند این بار در این بازی که به سبک نقش آفرینی است بهتر عمل کنند گرچه این بار نیز نتوانستند به نتیجه مطلوب هواداران برسند و بیشتر از همه داستان بازی که نویسنده کتاب یعنی جورج مارتین بر روی آن نظارت و دخل داشت این بازی را نجات داد.

 

Hamidreza بازدید : 338 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی فوق العاده محبوب کراش ماشینی پرتابل |  Portable Crash Team Racing

حتما تمامی علاقمندان به بازی های کامپیوتری و به خصوص علاقمندان به پلی استیشن ۱ با بازی Crash Team Racing آشنایی کامل دارند و با این شخصیت دوست داشتنی و سمبل بازی های Playstation خاطرات بسیاری دارند.

 

بازی Crash Team Racing که به کراش ماشینی نیز مشهور است دارای ویژگی های واقعآ فوق العاده ای از قبیل جاده های زیبا و شگفت انگیز با ویژگی های خاص خودش و ماشین هایی که کراش و دوستان او سوار بر آن هستند است. شما در پایان هر مرحله از آن جاده ها باید در مقابل غول های این بازی یک مسابقه بدهید، که این سبک هم در نوع خودش جالب است. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به جعبه هایی که وسط جاده هستن که با برخورد با آنها یک ابزار بدست می آورید که می توانید با آن رقیب های خود را سرنگون کنید.

Hamidreza بازدید : 545 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

توضیحات: بدون شک کسانی که قبلا با کنسول پلی استیشن ۱ ( PS1 ) سر و کار داشتند سری بازی های فوق العاده جذاب و مهیج کراش ( Crash ) را به یاد دارند. دانلود بازی کراش پیاده Crash Bash یکی از بازی هایی بود که بلافاصله بعد از اولین انتشار با محبوبیت زیادی روبرو شد. اولین سری از بازی های کراش در سال ۱۹۹۶ عرضه شد و پس از استقبال زیاد نسخه های دیگر این بازی نیز منتشر گردید.  رویداد های دلچسب بازی Crash Bash در جزیره ای به نام ان.سانیتی ( N.Sanity Island ) به وقوع می‌پیوندد که محلی در جنوب استرالیا واقع شده است. این بازی از داستانی فوق العاده زیبا و جذاب و چند بخش مختلف تشکیل شده که می تواند شما ها را ساعت ها سرگرم کند. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید…..

Hamidreza بازدید : 2784 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

monsters_inc_1024x768

این بازی برگرفته از کارتون معروف کارخانه هیولاها که در سال 2001 توسط شرکت Pixar ساخته شد، طراحی شده بازی دارای 12 مرحله می باشد، موضوع کلی آن همانند داستان انیمیشن مربوط به هیولاهایی است که مشغول ترستاندن بچه ها هستند، این بازی زیبا نیاز به معرفی نداشته و کمتر کسی است که کارتون زیای آن را مشاهده نکرد باشد، اکنون شما میتوانید نسخه کامپیوتری این بازی را از ایران دانلود  دانلود نمایید. در این بازی دو شخصیت محبوب “سالی” و “مایک” برای آموزش به جزیره ترس فرستاده می شوند سبک این بازی مرحله ای و ماجراجویی می باشد و تا حدی شباهت به بازی محبوب کراش  Carsh  Bandicoot 3 دارد.

Hamidreza بازدید : 243 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED

|آپدیت Update.v20150418-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 

Mortal Kombat X pc cover small دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC

Hamidreza بازدید : 237 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Dungeons 2 یک بازی در سبک استراتژیک می باشد که در تاریخ ۲۴ آپریل برای پلتفرم PC عرضه شده است. پادشاه سیاه چاله ها برگشته است و این بار او واقعا جدی است! در دومین سری از بازی های Dungeon به درخواست های سیری ناپذیر ارباب سیاه چاله ها گوش دهید و با استفاده از هیولاهای جدید به این خواسته ها جامه ی عمل بپوشانید. فرمانروایی بر سایرین امری ساده نبوده و ارباب سیاه چاله ها این بار قصد فرمانروایی بر روی زمین و انسان ها را نیز دارد!

Dungeons 2 PC-CODEX

 

Dungeons 2 pc cover دانلود بازی Dungeons 2 برای PC

Hamidreza بازدید : 1484 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Ratatouille

رتاتویی داستان موشی است بنام رمی که حس بسیار پیشرفته ای از بویایی و چشایی دارد. و این چیزی است که زندگی را برای موجودی که به عنوان یک موش آشغال خور شناخته می شود، مشکل می کند! در اتفاقی او از والدینش جدا می شود و به پاریس می رود، پایتخت خوراک شناسان و خوش خور های دنیا. او رستورانی را که قهرمان زندگیش، یعنی سر آشپز معروف آگوسته گوستو ، پیش از مرگش در آنجا کار می کرده را پیدا می کند. همزمان ، آلفردو لینگوینی، پسر یکی از دوستان آگوسته، سعی می کند که در همان رستوران کاری برای خودش دست و پا کند. او که بسیار دست و پا چلفتی می نماید، سعی دارد با اضافه کردن هرچه که به دستش می رسد، به یک معجون جوشان، آن را تبدیل به یک سوپ کند!!! رمی که شاهد ماجراست، نمی تواند از کمک کردن به آلفردو خودداری کند و در حال رو به راه کردن خراب کاری های آلفردو، توسط او غافلگیر می شود. اما در همان لحظه سوپ به سر میز برده می شود و مشتری خوش خوراک، با خوردن اولین قاشق از سوپ، شروع به تعریف کردن از آن می کند. همه تصور می کنند که آلفردو خالق چنین سوپ خوشمزه ای است و او بلافاصله به مقام یک آشپز حرفه ای ارتقا می یابد! و این آغاز یک سری ماجراهاست که فیلم رتاتویی را به پیش می برد.

Hamidreza بازدید : 5553 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی Plants vs Zombies Garden Warfare برای کامپیوتر

 

بازی کامپیوتر Plants vs Zombies Garden Warfare گیاهان علیه زامبی ها نبرد در باغ یکی از بازی های سبک اکشن , سوم شخص شوتر و دفاع از قلعه است که توسط PopCap Games طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۱۴ توسط کمپانی مشهور و معروف Electronic Arts برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . در ابتدا قرار بود این بازی فقط برای کنسول های XBox360 و XBoxOne منتشر شود ولی به خاطر درخواست کاربران , کمپانی سازنده تصمیم گرفت تا این بازی زیبا و جذاب را برای سایر پلتفرم ها نیز روانه بازار کند . بازی این امکان را به پلیر می دهد تا یکی از دو گروه زامبی و یا گیاهان را انتخاب کرده و از دید سوم شخص در هر دو محیط چند نفره و یا رقابتی به بازی بپردازد . برای پیشرفت , باید با چالش های مختلفی که در هر کلاس با آن روبرو می شوید منطقی برخورد کرده و پشت سر بگذارید . پس از پشت سر گذاشتن مراحل و جمع بندی امتیازات , ویژگی های منحصر به فردی از جمله ارتقا شخصیت , اضافه شدن کاراکترهای جدید , اضافه شدن سلاح و لباس های متفاوت برای شما باز خواهد شد . هر گروه دارای افراد خاصی است که ویژگی های مخصوص به خود را داشته و در مواقعی حیاتی به داد شما خواهند رسید . از گرافیک خیره کننده بازی نمی توان گذشت . برای ساخت این بازی از موتور بازی سازی Frostbite 3 استفاده شده که تلفیق آن با موسیقی متن بازی باعث جذابیت هرچه بیشتر آن شده است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .

Hamidreza بازدید : 455 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند. اما مدتی پیش Sega بازی جدیدی از Sonic را معرفی کرد که Sonic Generations نام دارد. بر خلاف انتظارها به نظر می رسد که اینبار با عنوان خوبی روبرو باشیم. این بازی دوباره به ریشه خود بازگشته و تمام Old-Schoolهای Sonic می توانند آن گیم پلی دوست داشتنی گذشته را در این بازی تجربه کنند. این بازی یک عنوان ۲D-3D (مانند سری بازی های Sonic The Hedgehog 4) است. یک گیم پلی ۳D با حالتی Side-Scrolling این بازی را به عنوان جالب توجهی تبدیل کرده است. Sega قصد دارد به مناسبت بیستمین سالگرد ساخت بازی های Sonic این عنوان را راهی بازار کند. به همین دلیل این کمپانی دو مرحله ابتدایی این بازی را به نمایش درآورد. در این مراحل چیزی از داستان بازی مشخص نشد. این بازی شامل ۲۰ سال از تاریخ سری بازی های Sonic می شود که در سه منطقه مختلف اتفاق خواهد افتاد. مکان های ۲D که در کنسول Sega Genesis شاهد آن بودیم، منطقه های ۳D که روی کنسول Dreamcast معرفی شدند. همچنین مراحل جدیدی هم برای این بازی طراحی شده که حالت HD شکل و شمایل زیبایی دارند.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۹ گیگابایت|

 

sonic دانلود بازی Sonic Generations برای PC

Hamidreza بازدید : 3410 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

Mortal Kombat Deception GERMAN PAL COVER Mortal Kombat Deception For PC | مورتال کامبت دسپشن ( نیرنگ ) برای کامپیوترمورتال کامبت Deception برای Gamecube قابل اجرا در PC با شبیه ساز سریع و با کیفیت Dolphin

خط داستانی:

ریدن و نیروهای زمینی در متوقف کردن ددلی الاینس شنگ سونگ و کوانچی ناکام می مانند . ریدن تنها کسی است که مانع نابودی ارت ریلم است . بین او و ددلی الاینس درگیری رخ می دهد . ریدن در مقابل دو جادوگر به خوبی می جنگد و به پیروزی بسیار نزدیک می شود . ولی نیروی اتحاد کوانچی و شنگ سونگ خیلی زیاد است ، حتی برای یک خدای رعد . ریدن شکست خورد . اما  از پیروزی ددلی الاینس مدت زیادی نگذشته بود که غلیان عطش قدرت در وجود دو جادوگر ، آنها را بر ضد هم شوراند . کوانچی ، شنگ سونگ را شکست داد . ولی فقط یک رخبر برای آوتورلد وجود دارد و آن هم دراگون کینگ – اوناگاست . امپراطور اولیه ی آوتورلد . اوناگا به آوتورلد بازگشت تا کنترل سپاهش را در دست گیرد و پادشاهی را به چنگ آورد . مرگ  هر کس که سر راه او قرار گیرد ، حتمی است . ریدن ، شنگ سونگ – کوانچی  ، دوباره با هم متحد شدند تا تحدید بزرگتری برا دراگون کینگ باشند . ریدن متوجه شد که قدرتشان در مقابل اوناگا کافی نیست . پس تصمیم به ایثار جان خود در این راه گرفت . انفجار ، تاثیر کمی بر روی دراگون کینگ گذاشت . حالا اوناگا مانعی بر سر راه خود نمی بیند .همه ی این اتفاقات تقصیر شوجینکو بود . چرا که او این قدرت را به اوناگا داد و فقط او می تواند دوباره تهدید اوناگا را از بین ببرد .

 

ویژگی ها :

فنون Fatalities : امکان انجام Fatalities در پایان هر مبارزه .
گیم پلی جدید : ارائه یک گیم پلی کاملا ۳ بعدی .
بخش داستانی : بخشی جذاب که در آن دو گروه به صورت رو در رو به مبارزه می پردازند .
گرافیک : ارائه یک گرافیک متوسط و نچندان قوی در مقایسه با سایر بازی ها در این زمینه .
حالت های جدید بازی : وجود مینی گیم شطرنج کامبتی به همراه بازی و بهره گیری از حالت داستانی کانگوئیست .

Hamidreza بازدید : 948 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

603666625 1369256146  Mortal Kombat Vs Street Fighter | مورتال کامبت در مقابل مبارزان خیابانی

دانلود بازی Mortal Kombat vs Street Fighter با لینک مستقیم

این بازی توسط طرفداران و با موتور بازی سازی Mugen طراحی شده که شباهت زیادی به مورتال کامبت های پرو

حدقل سیستم مورد نیاز :

Windows : Microsoft Windows xp sp2 32bit / Vista SP1 32bit

CPU : Intel Pentium 800mhz

Ram : 128 MB ddr

Vga : 64MB Video Memory Graphic

HDD : 300 MB hard drive space

Hamidreza بازدید : 237 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

Army-Commando

Army Commando – ۳D Shooting یک ماموریت برای دفاع در برابر حمله تروریست ها به کشتی های نیروی دریایی حاوی زراد خانه های عجیب و غریب می باشد . نیروهای جدید خود را استخدام نموده و سپس از مناطق مورد تهدید بازدید فرمایید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و تروریست ها را برای همیشه نابود نمایید . در این بازی ماموریت های متعددی به شما سپرده می شود که بایستی از تمامی آن ها عبور نمایید . این را فراموش نکنید که شما یک تکاور ارتش هستید . همین حالا کماندوهای ویژه خود را انتخاب نموده و سپس آن ها را به مبارزه فرا بخوانید .

Hamidreza بازدید : 201 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتر Space Hulk Ascension Edition

 

بازی کامپیوتر Space Hulk Ascension Edition یکی از بازی های سبک استراتژیک و نقش آفرینی است که توسط Full Control Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Full Control برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . اتفاقات بازی در فضا رخ می دهد , درست جایی که شما برای مبارزه با دشمنان اعزام خواهید شد . در این نسخه که دارای گرافیکی ۳ بعدی است , تجربه بازی های کلاسیک را برای شما به ارمغان خواهد آورد . صدا و جلوه های ویژه ، نور پردازی در بازی , وجود انواع سلاح ها , دشمنانی با شخصیت و توانایی های مختلف نقش به سزایی در ایجاد هیجان در بازی دارند . بازی از ۳ کمپین مختلف تشکیل شده که بیش از ۱۰۰ ماموریت را شامل شده و اگر یتوانید هرکدام از ماموریت ها را با موفقیت به پایان برسانید , پاداشی به شما تعلق خواهد گرقت که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا تجهیزات و سلاح های خود را بهبود بخشید . بازی دارای بیش از ۵ نقشه و بیش از ۱۰۰ ساعت گیم پلی است که می تواند شما را تا مدت ها سرگرم کند . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Space Hulk Ascension Edition :

نام بازی : Space Hulk Ascension Edition

نام بازی (فارسی) : هالک فضایی ویرایش عروج

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : Full Control Studios

منتشر کننده : Full Control

سبک بازی : استراتژیک و نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

 

Hamidreza بازدید : 570 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition

 

این بازی ۲۰۰ سال پس از حوادث فراموشی اتفاق می افتد و جنگی به خاطر ترور شاه در ایجاد می شود . شما به عنوان یک زندانی محکوم به مرگ به علت اشتباه شدن هویتتان آزاد می شوید . شما آخرین شکارچی اژدها هستید . یکی از معدود فانیان انتخاب شده توسط خدایان برای شکست اژدها و در نهایت شکست آلدین . در این فصل بازی The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition شما بطور کامل به وجد می آیید توسط تصاویر و محیط بازی بی نظیر و گرافیت احیاء شده . اسکایریم یک جهان کاملا باز است . در شروع بازی شما مجاز خواهید بود هر نسلی را که دوست دارید انتخاب کنید مانند Elf , Orc , Human و غیره . هر نژاد ویژگی ها و نقات قوت خاص خود را دارد . در بازی شما می توانید به گروه ها و دسته هایی محق شوید . برای این کار شما باید ابتدا خودتان را ثابت کنید . مثلا برای ملحق شدن به گروه Winterhold شما باید ابتدا برای آنها یک طلمس را اجرا و یا باطل کنید . بازی زیبای The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition را می توانید در ادامه با لینک مستقیم دانلود نمایید .

 

ویژگی های کلیدی بازی The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition :

- زندگی دیگر ، در جهان دیگر

- شخصیت خود را در این بازی می توانید تصور کنید . آزادی انتخاب ، داستان سرایی و ماجراجویی در زندگی شما با تجربه افسانه ای کامل و خاص با سلاح ، زره ، جادوها و… همراه است .

Hamidreza بازدید : 1230 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (2)

 

دانلود بازی Battle vs Chess برای کامپیوتر

 

برنامه ی الگوریتم شطرنج ، قدرتمندترین ماشین شبیه سازی شطرنج در دنیا می باشد که حتی شطرنج بازهای حرفه ای را در رقابت با خود به هراس می اندازد . تمام این امکانات در بازی Battle vs Chess با موزیکی دلنشین همراه شده و محیط  هایی منحصر به فرد ، روش های خاص بازی و مراحل خاص جمع آوری امتیاز را به وجود آورده که برای هر گیمری لحظات خوشی را فراهم می کند . بازی Battle vs. Chess بر اساس ترکیب شبیه ساز حرفه ای شطرنج و یک بازی با گیم پلی اکشن ساخته شده است . همان لحظه که بازیکن تصمیم می گیرد مهره اش را حرکت دهد مهره های شطرنج زنده می شوند و در طول صفحه ی شطرنج حرکت می کنند . اگر در این حرکات یک مربع از خانه های شطرنج پر باشد حالا قسمت اکشن بازی فعال شده و روند بازی را برای لحظاتی در دست می گیرد . وقتی بازیکن ها قونین اصولی شطرنج را رعایت کنند دنباله ای از نبردها در میدان نبرد یا همان صفحه ی بازی شکل می گیرد و شما اتفاقات جالبی را شاهد خواهید بود . اما صحنه های اکشن واقعی در میدان نبرد اتفاق می افتد . اینجا قوانین شطرنج به طور موقت تعلیق می شوند و تنها هدف در هم شکستن و مغلوب ساختن حریف در یک جنگ تن به تن می باشد . اینجاست که بازی به یک بازی اکشن سنتی تبدیل می شود ! تفکر زیاد و بیرحم بودن در این بازی تنها راه پیروزی در آن می باشد . باز هم این نکته را تکرار می کنیم که شبیه سازی شطرنج به بهترین نحو در این بازی صورت گرفته است . شما هک اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتکند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

ویژگی های بازی :

- بهره مندی از الگوریتم دسته اول شطرنح

- ترکیب شطرنج و بازی جنگی

- ۶ تخته ی شطرنج مختلف

- ۱۰ درجه دشواری

- روش های چند نفره ی مختلف

- انیمیشن های واقع گرایانه با حرکات زیبا

 

Hamidreza بازدید : 239 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

بازی Shadows: Heretic Kingdoms یک بازی در سبک های RPG و ایندی می باشد که قرار است در چندین بخش منتشر شود. این بازی، قسمت جدید سری بازی Heretic Kingdoms می باشد که با نام Shadows عرضه شده است. یک ماجراجویی خارق العاده را همراه با گیم پلی رقابتی تجربه کنید، داستانی چالش برانگیز و گرافیک هایی تحسین برانگیز را تجربه نمایید. در این بازی، شما در نقش Devourer که شیطانی است که روح مردگان را می بلعد و  سپس آن ها را به قلمرو زوال پذیر  خود به عنوان عروسک های خیمه شب بازی می برد، بازی خواهید نمود.

Shadows Heretic Kingdoms Book One Devourer of Souls PC-FLT

 

Shadows Heretic Kingdoms pc cover small دانلود بازی Shadows Heretic Kingdoms Book One Devourer of Souls برای PC

Hamidreza بازدید : 247 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

بعد گذشت یک قرن از وقایع صورت گرفته در بازی Might & Magic Heroes VI، که تقدیر رهبرانه ی یک فرمانروایی را تعیین کرده، نسخه ی جدید این بازی با نام Shades of Darkness با دو موضوع نبرد جدید پا به عرصه ی بازی ها می گذارد. لحظه های اساسی در تاریخ سیاه تر Ashan که آینده ی مردمان زیرزمینی رو به نابودی را توصیف خواهد کرد و بقای فرقه ی در حال انقراض Spider Queen را تصمیم گیری می نماید. سرنوشت دو فرقه ی افسانه ای به دستان شماست! دو فرقه با نام های Dark Elves of Dungeon و فرقه ی Necromancers of Necropolic!

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness PC-RELOADED

 

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness pc cover small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP / Windows Vista® / Windows® 7 (only)
Processor: 2.0 GHz Intel® Core™2 Duo E4400 or 2.6 GHz AMD Athlon™ X2 5000+(2.0 GHz Intel Core 2 Duo E6400 or 2.8 GHz AMD Athlon II X2 240 or higher recommended)
Memory: 1 GB Windows XP or 1.5 GB Windows Vista/7 (2 GB recommended)
Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c-compatible or higher recommended (see supported list)*
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 11 GB

 

Hamidreza بازدید : 169 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)
 

Lords of Xulima یک بازی نسبتا کم حجم در سبک ماجراجویی، ایندی و RPG می باشد که می توان آن را یک بازی نقش آفرینی نیز نامید. در این بازی، سرزمینی اسطوره ای با نام Xulima وجود دارد که در آن خدایان همراه با انسان ها، پا به پای هم زندگی می کنند. گیم پلی بازی چیزی حدود ۱۰۰ساعت زمان می برد و شما می توانید طعم دلنشین و جدیدی از سری بازی های RPG را تجربه نمایید.

Lords of Xulima PC-RELOADED

 

Lords of Xulima pc cover دانلود بازی Lords of Xulima برای PC

 

Hamidreza بازدید : 500 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)
 

Assassin’s Creed : Unity همانند یک IP جدید است. در واقع در این عنوان اکثر مکانیزم ها تغییر کرده اند و بهبود یافته اند که از جمله ی آن ها می توان به حرکات بسیار بهتر پارکور و همچنین مبارزات چالش بر انگیز تر اشاره کرد. اولین نمایش رسمی بازی از بخش جدید آن یعنی Co-Op بود که در E3 2014 به نمایش در آمد و نشان داد که تیم سازنده بر روی این بخش تمرکز ویژه ای دارد. نمایش دیگر بازی از بخش تک نفره ی آن و نمایش مکانیزم های جدید این نسخه بود که باعث شد تا امید طرفداران به این عنوان بسیار بیشتر شود. انتخاب کارگردان عنوان Assassin’s Creed : Revelations یعنی آقای Alexandre Amancio نیز به خوبی نشان دهنده ی این مسئله است که یوبی سافت قصد دارد با این عنوان به ریشه های این سری باز گردد. از سوی دیگر ۱۰ استودیو مشهور یوبی سافت یعنی Ubisoft Montreal، Toronto، Singapore، Quebec، Annecy، Shanghai، Chengdu، Kiev، Montpellier، Bucharest نیز بر روی این عنوان کار می کنند که نشان از عظمت این عنوان دارد. Unity اولین نسخه ی این سری است که تنها بر روی کنسول های نسل هشتم عرضه می شود و در نتیجه دارای یک جهش گرافیکی عظیم نسبت به نسخه های قبلی می باشد. همه ی این موارد نوید یک عنوان عالی را می دهد و طرفداران این فرانچایز امیدوارند تا این نسخه بار دیگر عظمت این سری را باز گرداند.

Assassins Creed Unity PC-RELOADED

 

Assassins Creed Unity pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Unity برای PC

 

  dvd دانلود بازی Assassins Creed Unity برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در ۱۱ DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۲۸۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

Hamidreza بازدید : 642 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Trine Enchanted Edition برای PC

دانلود بازی Trine Enchanted Edition برای کامپیوتر

| نسخه کامل همراه با کرک معتبر CODEX |

Trine Enchanted Edition نسخه ی بازسازی شده بازی اصلی Trine می باشد که با تغییرات گسترده ای نیز همراه می باشد ، Trine به معنای “سه تایی”، يک بازی اکشن پلتفورمر است که دارای معماهای فيزيکی می‌باشد. اين بازی مستقل که ساخته استوديوی Frozenbyte می‌باشد سری Shadowgrounds معروف‌ترين بازی اين استوديو فنلاندی است . بازی دارای سه شخصيت شواليه، دزد و جادوگر می‌باشد و به همين دليل “سه تایی” نامگذاری شده. حالت مشارکتی منحصر به فرد Trine به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد در هر زمان به بازی ملحق شوند. توانایی‌های خاص هر کارکتر می‌تواند برای خلق راه‌های جديد و چيره شدن بر موانع استفاده شود تا نهايتاً سلطنت از دست دشمنان نجات پيدا کند . جهت دانلود بازی Trine Enchanted Edition برای PC با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

Hamidreza بازدید : 391 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و محبوب Trine 2

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

نسخه اصلی بازی Trine با گرافیک دو بعدی در زمان خود به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرد. چرا که با همان گرافیک ساده، مراحل بسیار زیبا و همچنین صحنه های بصری شگفت انگیزی را به بازیکن نشان می داد. اما تنها برگ برنده Trine گرافیک زیبای آن نبود. این بازی ماجراجویی به شما اجازه می داد تا همزمان با دو نفر دیگر نیز آن را انجام دهید و ماموریت های متنوع آن را به کمک یکدیگر به پایان برسانید. البته در حالت تک نفره هم بازیکن برای حل کردن معماها به راحتی می توانست مدام شخصیت های قابل بازی را (یک شوالیه، یک دزد و یک جادوگر) عوض کند. در کل Trine تقریبا همه فاکتورهایی که یک بازی کامپیوتری با آن ها به یک اثر هنری تبدیل می شود را دارا بود. بنابه گفته طراحان بازی در قسمت دوم نیز شوالیه، دزد و جادوگر دوباره تیم سه نفره خود را تشکیل می دهند و ماجراجویی تازه ای را برای نجات دنیا آغاز می کنند. این بار این سه قهرمان به سمت سرزمین کهن و سلطنتی می روند که خطر آنجا را تهدید می کند. در Trine 2 داستان بسیار عمیق تر از نسخه اصلی خواهد بود. هسته اصلی گیم پلی Trine 2 که حل معماها به کمک سه شخصیت قابل بازی است، تقریبا دست نخورده باقی مانده، گر چه بخش چندنفره آنلاین نیز به آن اضافه شده که جذابیت بازی را دو چندان می کند. بازی از گرافیک فوق العاده ای بهره می برد و گیم پلی قدرتمند مثل سابق آن را همراهی می کند که بی شک گیمرهای حرفه ای منتظر این بازی بزرگ بودند. هم اکنون نسخه سالم و معتبر این بازی زیبا را از وب سایت ایران دانلود دریافت نمائید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / Vista / XP
Cpu: 2.0 GHz CPU – Dual Core recommended
Ram: 1 GB
Video Card: ATi Radeon HD 2400 or NVIDIA GeForce 7600 or better – Shader Model 3.0 needs to be supported
DirectX: DirectX  ۹٫۰
Hard Drive: 1.5 GB

Hamidreza بازدید : 154 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

بازی Tinykeep روایت گر یک زندانی نا امید می باشد که در یکی از عمیق ترین نقاط یک سیاه چاله فراموش شده رها شده است ولی ناگهان از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که به طور معجزه آسایی رهایی پیدا کرده است. کسانی که او را نجات داده اند را نمی توان هیچ جایی پیدا کرد، ولی درهای سلول شکسته و خرد شده اند و طعم شیرین آزادی را به این زندانی بخشیده اند. تنها چیزی که از آن ها به جا مانده، یک فانوس سوسو کنان و یک نامه ی عجیب است و شما باید تلاش کنید که خود را از این زندان، یعنی TinyKepp رهایی ببخشید!

 

TinyKeep PC-POSTMORTEM

 

TinyKeep pc cover دانلود بازی TinyKeep برای PC

Hamidreza بازدید : 254 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه 45 بازی سوپر ماریو Super Mario Games Collection برای PC

 

 

بدون شک همگی شما با اسم بازی سوپر ماریو Super Mario (قارچ خور) آشنا هستید. همانطور که می دونید از این بازی زیبا ورژن های مختلفی وجود دارد که شاید شما آنها را تا به حال بازی نکرده باشید ، یا به دنبال آنها برای تجدید خاطره هستید.

سوپر ماریو بازی است که توسط شرکت ژاپنی نینتندو برای کنسول‌های NES ساخته شد. طبق کتاب گینس پس از گذشت بیش از 20 سال هنوز مقام پرفروش ترین بازی کامپیوتری جهان را در اختیار دارد. این بازی در ایران به ماریو قارچ خور معروف است.

ما برای شما مجموعه 45 بازی آن را جمع آوری کرده و با حجم پایینی برای دانلود در اختیارتون گذاشتیم که شما می توانید آن را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی سوپر ماریو برای کامپیوتر PC :
–      وجود شخصیت و کاراکتر های پنهان در این بازی
–      دارای مراحل جذاب و اعتیاد آور
–      دارای مد دو نفره
–      دارای موسیقی خاطره انگیز و بسیار زیبا
–      حجم کم و نصب آسان بازی
–      گیم پلی فوق العاده

Hamidreza بازدید : 163 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Mini Ninjas برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Mini Ninjas برای کامپیوتر

 

بازی Mini Ninjas از بازی های اکشن با پس زمینه های کمدی است که توسط کمپانی محبوب Edios Interactive در سال 2009 برای کامپیوتر روانه بازار شد . بازی Mini Ninjas داستان و کاراکترهایی کارتونی را درون خود جای داده و با وجود اکشن بودن عنوانی مناسب برای سنین پایین و کودکان می باشد . بازی Mini Ninjas داستان نینجاهای کوچکی را روایت میکند که برای جنگ با سامورایی ها که در حال آشوب و هرج و مرج در دنیا هستند وارد میدان می شوند و با گروههای مختلفی از آنها در مراحل مختلف بازی درگیر می شوند .

در بازی Mini Ninjas نقش یک نینجای نوجوان را ایفا خواهید کرد که با کمک دوستان و هم گروهی های خود به جنگ سامورایی های شرور می روید که باعث ناآرامی دنیا و سلب آرامش مردم شده اند و شما باید در مقابل آنان پیروز شوید. بازی دارای صحنه ها و دیالوگهای خنده دار و کمدی است که بازی Mini Ninjas را از دیگر عنوانهای اکشن و خشونت بار متمایز می کند . اگر به بازی های اکشن و نینجایی علاقه دارید فرصت دانلود بازی Mini Ninjas را با لینک مستقیم از سایت  از دست ندهید .

Hamidreza بازدید : 277 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

در بازی The Wall: Medieval Heroes شما می بایست از روستای خود در مقابل مهاجمانی که شما را محاصره کرده اند ، دفاع نمایید . این بازی ترکیبی از بازی های مدیریتی دفاع و مدیریت منابع می باشد . می توانید با استخدام کمانداران ، خرابکاران ، کارگرها و … منابع جنگی و زیستی خود را افزایش دهید و با حملات حساب شده به دشمن ، آن ها را وادار به عقب نشینی کنید . داشتن ۸ روستای مختلف ، ۱۴ بخش و واحد مختلف ، ۷ حالت بازی و … از سایر ویژگی های این بازی کم حجم می باشند .

کرک جدید اضافه شد

The Wall Medieval Heroes بازی مدیریتی دیوار: قهرمانان قرون وسطی The Wall: Medieval Heroes

Hamidreza بازدید : 551 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

112 دانلود بازی افسران جنگ Praetorians

توضیحات: بازی افسران جنگ Praetorians یک بازی بسیار زیبا و هیجان بر انگیز می باشد. این بازی در سبک محبوب استراتژیک می باشدو در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی بزرگ Eidos Interactive منتشر شده است. بازی افسران جنگ Praetorians، نبرد بین Crassus و Julius Caesar با لشگریان Barbarian به کنترل شخصیتی به نام Pompey را به تصویر کشیده است که این جنگ های سخت در بسیاری از کتاب های تاریخی هم به ثبت رسیده اند. در ابتدای بازی افسران جنگ Praetorians می توانید یکی از دو طرفین جنگ را انتخاب کنید و مشغول به مبارزه با طرف دیگر شوید. این بستگی به خودتان دارد که کدام یک از ارتش ها را به رهبریتان در بیاورید و دشمن را در هم بکوبید اما توجه داشته باشید که لشگر سزار دارای قدرت و مهارت به مراتب بیشتری نسبت به Barbarian ها هستند. امید است از این بازی زیبا لذت ببرید…

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از طریق کدام موارد زیر با این سایت آشنا شدید؟
    به این وبلاگ چه نمره ای از 100 می دهید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 253
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 396
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,671
  • بازدید ماه : 7,069
  • بازدید سال : 38,960
  • بازدید کلی : 758,637