loading...
ایران دانلود
آخرین ارسال های انجمن
Hamidreza بازدید : 2111 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

بازی استراتژیک شوالیه های افتخار Knights of Honor در زمان قرون وسطی می گذرد. شما به عنوان یک شوالیه می توانید از بین 100 حکمران یکی را انتخاب کرده  و بازی را با آن ها شروع کنید. نقشه بازی تمام کشورهای اروپایی از شرق اروپا تا شمال آفریقا را شامل می شود. در این نقشه روستاها ، شهرها و تقسیمات جغرافیایی به خوبی پوششش داده شده است. برای هر شهر می توانید یک والی انتخاب کنید و برای قوی ساختن ارتش خود از نیروهای فنی فراوان استفاده کنید

به آسانی می توانید ساختمان و قلعه های گوناگونی را طراحی کنید. با استفاده از مالیات و تجارتی که می کنید می توانید هزینه های اداره کشور و شهرهای خود را به دست آورید.

دین نقش مهمی در بازی شوالیه های افتخار دارد. چهار نوع دین مسیحیت ارتدوکس ، مسیحیت کاتولیک ، اسلام و الحاد وجود دارد. می توانید آزادی مذهب را اشاعه دهید یا مثلا فقط بر مسیحیت تاکید کنید. در حالت دوم باید برای جنگ های صلیبی آماده شوید.

وقتی پاپ در بازی می میرد ، شما می توانید از بین روحانیان کسی را به پیروزی برسانید که هواخواه شما است. از طریق وی می توانید کنترل دینی را نیز افزایش دهید.

گرافیک بازی خوب و بالا بوده و در در عین حال از حجم کمی برخوردار است.

Hamidreza بازدید : 608 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

 

 

توضیحات بازی: اگر شما تاکنون می خواستید یک بازی استراتژی مدیریتی و ساخت و ساز همراه با حمله و دفاع از قلمرو خود را داشته باشید یا به خواسته خود بر مردمتان بد باشید یا آنها را در ناز و نعمت نگه دارید بی شک سری Stronghold پاسخ گوی این نیاز شماست. این سری همواره بر قانون انجام ماموریت ها و در عین حال ساخت و ساز شهر و افزایش قلمرو استوار بوده است.

اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد که طرفداران زیادی را پیدا کرد و یکی از دلایل آن وجود المان "واقع گرایی" در بازی بود. Stronghold 3 چهارمین نسخه از این سری محبوب است که مانند نسخه های قبلی توسط استدیوی Fireplay ساخته می شود. داستان این نسخه به کارکترهای قبلی این سری مربوط می شود که سازندگان در حا حاضر تنها به وجود کارکتر محبوب و البته خشن بازی یعنی The Wolf اشاره کرده اند. The Wolf پس از از دست دادن پادشاهی، خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و در این نسخه به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد. در این نسخه میزان عدالت یا جوانمردی به نوع عملکرد شما بستگی دارد که می خواهید با بدترین روش ممکن دشمنان خود را نابود کنید یا به شکلی دیگر … می توانید حیوانات مرده یا مریض را به داخل قلعه دشمن روانه کرده تا مردم آن سرزمین و سربازان از بیماری، به خودی خود بمیرند یا مواد اشتعال آمیز را با منجنیق به قلعه بفرستید و یا فرمان تیر آتشین بدهید تا قلعه و مردمش یکجا جزغاله شوند. خوشبختانه این ویژگی در بازی به بازیباز اختیار بیشتری می دهد و اختیار را بیشتر به او می سپارد که میخواهد ظالم باشد یا مهربان و با اینکار نیز سازندگان سعی دارند تا بیشتر قرون وسطا را برای ما باز کنند!

Hamidreza بازدید : 490 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی Rise Of Nations در سبک استراتژیک است که توسط Big Huge Games و Skybox Labs طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Microsoft Studios برای پلتفرم PC در تاریخ 13 ژوئن 2014 به بازار عرضه شده است . Rise Of Nations یک بازی  استراتژی زمان واقعی است که دهانه تمام تاریخ است ، شروع بازی با یک شهرستان است ، در این بازی منابع جمع آوری می کنید ، به تحقیقات می پردازید ، به فن آوری دست پیدا می کنید ، به فتح کشورهای دیگر می پردازید ، با بمب افکن و ابزار جنگی به نبرد با دشمنان می پردازید .

Hamidreza بازدید : 242 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سبک این بازی اکشن, نقش آفرینی و استراتژی بوده و بازی از گیم پلی کاملا متفاوت و جالبی پیروی میکند. این بازی به صورت ۱-۴ نفره گروهی Co-Op  قابل اجرا میباشد. شما به عنوان بردگانی هستید که در مدرسه گلادیاتورها آموزش های رزمی را فرا میگیرد, در نهایت شما برای آزادی خود باید موجودات بزرگ و عجیب و غریبی را نابود کنید و به پیروزی برسید. چهار کلاس شخصیت منحصر به فرد با پلی استایل بالا و بسیار متمایز در بازی وجود دارند که باید از آن ها در برابر هیولاها استفاده کنید. حالت بقا آرنا "Survival Arena Mode" یکی از حالت های جذاب این بازی است که شما در آرنا قرار میگیرد و باید دشمنان را نابود کنید, این حالت از بخش داستانی بازی کاملا متمایز است, البته سازنده بازی قول حالت های بیشتر را در آینده به گیمر داده است.

FORCED PC-iNLAWS

 

Forced pc cover small دانلود بازی FORCED برای PC

Hamidreza بازدید : 237 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Dungeons 2 یک بازی در سبک استراتژیک می باشد که در تاریخ ۲۴ آپریل برای پلتفرم PC عرضه شده است. پادشاه سیاه چاله ها برگشته است و این بار او واقعا جدی است! در دومین سری از بازی های Dungeon به درخواست های سیری ناپذیر ارباب سیاه چاله ها گوش دهید و با استفاده از هیولاهای جدید به این خواسته ها جامه ی عمل بپوشانید. فرمانروایی بر سایرین امری ساده نبوده و ارباب سیاه چاله ها این بار قصد فرمانروایی بر روی زمین و انسان ها را نیز دارد!

Dungeons 2 PC-CODEX

 

Dungeons 2 pc cover دانلود بازی Dungeons 2 برای PC

Hamidreza بازدید : 3410 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

Mortal Kombat Deception GERMAN PAL COVER Mortal Kombat Deception For PC | مورتال کامبت دسپشن ( نیرنگ ) برای کامپیوترمورتال کامبت Deception برای Gamecube قابل اجرا در PC با شبیه ساز سریع و با کیفیت Dolphin

خط داستانی:

ریدن و نیروهای زمینی در متوقف کردن ددلی الاینس شنگ سونگ و کوانچی ناکام می مانند . ریدن تنها کسی است که مانع نابودی ارت ریلم است . بین او و ددلی الاینس درگیری رخ می دهد . ریدن در مقابل دو جادوگر به خوبی می جنگد و به پیروزی بسیار نزدیک می شود . ولی نیروی اتحاد کوانچی و شنگ سونگ خیلی زیاد است ، حتی برای یک خدای رعد . ریدن شکست خورد . اما  از پیروزی ددلی الاینس مدت زیادی نگذشته بود که غلیان عطش قدرت در وجود دو جادوگر ، آنها را بر ضد هم شوراند . کوانچی ، شنگ سونگ را شکست داد . ولی فقط یک رخبر برای آوتورلد وجود دارد و آن هم دراگون کینگ – اوناگاست . امپراطور اولیه ی آوتورلد . اوناگا به آوتورلد بازگشت تا کنترل سپاهش را در دست گیرد و پادشاهی را به چنگ آورد . مرگ  هر کس که سر راه او قرار گیرد ، حتمی است . ریدن ، شنگ سونگ – کوانچی  ، دوباره با هم متحد شدند تا تحدید بزرگتری برا دراگون کینگ باشند . ریدن متوجه شد که قدرتشان در مقابل اوناگا کافی نیست . پس تصمیم به ایثار جان خود در این راه گرفت . انفجار ، تاثیر کمی بر روی دراگون کینگ گذاشت . حالا اوناگا مانعی بر سر راه خود نمی بیند .همه ی این اتفاقات تقصیر شوجینکو بود . چرا که او این قدرت را به اوناگا داد و فقط او می تواند دوباره تهدید اوناگا را از بین ببرد .

 

ویژگی ها :

فنون Fatalities : امکان انجام Fatalities در پایان هر مبارزه .
گیم پلی جدید : ارائه یک گیم پلی کاملا ۳ بعدی .
بخش داستانی : بخشی جذاب که در آن دو گروه به صورت رو در رو به مبارزه می پردازند .
گرافیک : ارائه یک گرافیک متوسط و نچندان قوی در مقایسه با سایر بازی ها در این زمینه .
حالت های جدید بازی : وجود مینی گیم شطرنج کامبتی به همراه بازی و بهره گیری از حالت داستانی کانگوئیست .

Hamidreza بازدید : 237 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

Army-Commando

Army Commando – ۳D Shooting یک ماموریت برای دفاع در برابر حمله تروریست ها به کشتی های نیروی دریایی حاوی زراد خانه های عجیب و غریب می باشد . نیروهای جدید خود را استخدام نموده و سپس از مناطق مورد تهدید بازدید فرمایید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و تروریست ها را برای همیشه نابود نمایید . در این بازی ماموریت های متعددی به شما سپرده می شود که بایستی از تمامی آن ها عبور نمایید . این را فراموش نکنید که شما یک تکاور ارتش هستید . همین حالا کماندوهای ویژه خود را انتخاب نموده و سپس آن ها را به مبارزه فرا بخوانید .

Hamidreza بازدید : 201 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتر Space Hulk Ascension Edition

 

بازی کامپیوتر Space Hulk Ascension Edition یکی از بازی های سبک استراتژیک و نقش آفرینی است که توسط Full Control Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Full Control برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . اتفاقات بازی در فضا رخ می دهد , درست جایی که شما برای مبارزه با دشمنان اعزام خواهید شد . در این نسخه که دارای گرافیکی ۳ بعدی است , تجربه بازی های کلاسیک را برای شما به ارمغان خواهد آورد . صدا و جلوه های ویژه ، نور پردازی در بازی , وجود انواع سلاح ها , دشمنانی با شخصیت و توانایی های مختلف نقش به سزایی در ایجاد هیجان در بازی دارند . بازی از ۳ کمپین مختلف تشکیل شده که بیش از ۱۰۰ ماموریت را شامل شده و اگر یتوانید هرکدام از ماموریت ها را با موفقیت به پایان برسانید , پاداشی به شما تعلق خواهد گرقت که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا تجهیزات و سلاح های خود را بهبود بخشید . بازی دارای بیش از ۵ نقشه و بیش از ۱۰۰ ساعت گیم پلی است که می تواند شما را تا مدت ها سرگرم کند . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Space Hulk Ascension Edition :

نام بازی : Space Hulk Ascension Edition

نام بازی (فارسی) : هالک فضایی ویرایش عروج

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : Full Control Studios

منتشر کننده : Full Control

سبک بازی : استراتژیک و نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

 

Hamidreza بازدید : 570 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition

 

این بازی ۲۰۰ سال پس از حوادث فراموشی اتفاق می افتد و جنگی به خاطر ترور شاه در ایجاد می شود . شما به عنوان یک زندانی محکوم به مرگ به علت اشتباه شدن هویتتان آزاد می شوید . شما آخرین شکارچی اژدها هستید . یکی از معدود فانیان انتخاب شده توسط خدایان برای شکست اژدها و در نهایت شکست آلدین . در این فصل بازی The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition شما بطور کامل به وجد می آیید توسط تصاویر و محیط بازی بی نظیر و گرافیت احیاء شده . اسکایریم یک جهان کاملا باز است . در شروع بازی شما مجاز خواهید بود هر نسلی را که دوست دارید انتخاب کنید مانند Elf , Orc , Human و غیره . هر نژاد ویژگی ها و نقات قوت خاص خود را دارد . در بازی شما می توانید به گروه ها و دسته هایی محق شوید . برای این کار شما باید ابتدا خودتان را ثابت کنید . مثلا برای ملحق شدن به گروه Winterhold شما باید ابتدا برای آنها یک طلمس را اجرا و یا باطل کنید . بازی زیبای The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition را می توانید در ادامه با لینک مستقیم دانلود نمایید .

 

ویژگی های کلیدی بازی The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition :

- زندگی دیگر ، در جهان دیگر

- شخصیت خود را در این بازی می توانید تصور کنید . آزادی انتخاب ، داستان سرایی و ماجراجویی در زندگی شما با تجربه افسانه ای کامل و خاص با سلاح ، زره ، جادوها و… همراه است .

Hamidreza بازدید : 1230 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (2)

 

دانلود بازی Battle vs Chess برای کامپیوتر

 

برنامه ی الگوریتم شطرنج ، قدرتمندترین ماشین شبیه سازی شطرنج در دنیا می باشد که حتی شطرنج بازهای حرفه ای را در رقابت با خود به هراس می اندازد . تمام این امکانات در بازی Battle vs Chess با موزیکی دلنشین همراه شده و محیط  هایی منحصر به فرد ، روش های خاص بازی و مراحل خاص جمع آوری امتیاز را به وجود آورده که برای هر گیمری لحظات خوشی را فراهم می کند . بازی Battle vs. Chess بر اساس ترکیب شبیه ساز حرفه ای شطرنج و یک بازی با گیم پلی اکشن ساخته شده است . همان لحظه که بازیکن تصمیم می گیرد مهره اش را حرکت دهد مهره های شطرنج زنده می شوند و در طول صفحه ی شطرنج حرکت می کنند . اگر در این حرکات یک مربع از خانه های شطرنج پر باشد حالا قسمت اکشن بازی فعال شده و روند بازی را برای لحظاتی در دست می گیرد . وقتی بازیکن ها قونین اصولی شطرنج را رعایت کنند دنباله ای از نبردها در میدان نبرد یا همان صفحه ی بازی شکل می گیرد و شما اتفاقات جالبی را شاهد خواهید بود . اما صحنه های اکشن واقعی در میدان نبرد اتفاق می افتد . اینجا قوانین شطرنج به طور موقت تعلیق می شوند و تنها هدف در هم شکستن و مغلوب ساختن حریف در یک جنگ تن به تن می باشد . اینجاست که بازی به یک بازی اکشن سنتی تبدیل می شود ! تفکر زیاد و بیرحم بودن در این بازی تنها راه پیروزی در آن می باشد . باز هم این نکته را تکرار می کنیم که شبیه سازی شطرنج به بهترین نحو در این بازی صورت گرفته است . شما هک اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتکند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

ویژگی های بازی :

- بهره مندی از الگوریتم دسته اول شطرنح

- ترکیب شطرنج و بازی جنگی

- ۶ تخته ی شطرنج مختلف

- ۱۰ درجه دشواری

- روش های چند نفره ی مختلف

- انیمیشن های واقع گرایانه با حرکات زیبا

 

Hamidreza بازدید : 239 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

بازی Shadows: Heretic Kingdoms یک بازی در سبک های RPG و ایندی می باشد که قرار است در چندین بخش منتشر شود. این بازی، قسمت جدید سری بازی Heretic Kingdoms می باشد که با نام Shadows عرضه شده است. یک ماجراجویی خارق العاده را همراه با گیم پلی رقابتی تجربه کنید، داستانی چالش برانگیز و گرافیک هایی تحسین برانگیز را تجربه نمایید. در این بازی، شما در نقش Devourer که شیطانی است که روح مردگان را می بلعد و  سپس آن ها را به قلمرو زوال پذیر  خود به عنوان عروسک های خیمه شب بازی می برد، بازی خواهید نمود.

Shadows Heretic Kingdoms Book One Devourer of Souls PC-FLT

 

Shadows Heretic Kingdoms pc cover small دانلود بازی Shadows Heretic Kingdoms Book One Devourer of Souls برای PC

Hamidreza بازدید : 247 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

بعد گذشت یک قرن از وقایع صورت گرفته در بازی Might & Magic Heroes VI، که تقدیر رهبرانه ی یک فرمانروایی را تعیین کرده، نسخه ی جدید این بازی با نام Shades of Darkness با دو موضوع نبرد جدید پا به عرصه ی بازی ها می گذارد. لحظه های اساسی در تاریخ سیاه تر Ashan که آینده ی مردمان زیرزمینی رو به نابودی را توصیف خواهد کرد و بقای فرقه ی در حال انقراض Spider Queen را تصمیم گیری می نماید. سرنوشت دو فرقه ی افسانه ای به دستان شماست! دو فرقه با نام های Dark Elves of Dungeon و فرقه ی Necromancers of Necropolic!

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness PC-RELOADED

 

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness pc cover small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP / Windows Vista® / Windows® 7 (only)
Processor: 2.0 GHz Intel® Core™2 Duo E4400 or 2.6 GHz AMD Athlon™ X2 5000+(2.0 GHz Intel Core 2 Duo E6400 or 2.8 GHz AMD Athlon II X2 240 or higher recommended)
Memory: 1 GB Windows XP or 1.5 GB Windows Vista/7 (2 GB recommended)
Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c-compatible or higher recommended (see supported list)*
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 11 GB

 

Hamidreza بازدید : 169 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)
 

Lords of Xulima یک بازی نسبتا کم حجم در سبک ماجراجویی، ایندی و RPG می باشد که می توان آن را یک بازی نقش آفرینی نیز نامید. در این بازی، سرزمینی اسطوره ای با نام Xulima وجود دارد که در آن خدایان همراه با انسان ها، پا به پای هم زندگی می کنند. گیم پلی بازی چیزی حدود ۱۰۰ساعت زمان می برد و شما می توانید طعم دلنشین و جدیدی از سری بازی های RPG را تجربه نمایید.

Lords of Xulima PC-RELOADED

 

Lords of Xulima pc cover دانلود بازی Lords of Xulima برای PC

 

Hamidreza بازدید : 500 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)
 

Assassin’s Creed : Unity همانند یک IP جدید است. در واقع در این عنوان اکثر مکانیزم ها تغییر کرده اند و بهبود یافته اند که از جمله ی آن ها می توان به حرکات بسیار بهتر پارکور و همچنین مبارزات چالش بر انگیز تر اشاره کرد. اولین نمایش رسمی بازی از بخش جدید آن یعنی Co-Op بود که در E3 2014 به نمایش در آمد و نشان داد که تیم سازنده بر روی این بخش تمرکز ویژه ای دارد. نمایش دیگر بازی از بخش تک نفره ی آن و نمایش مکانیزم های جدید این نسخه بود که باعث شد تا امید طرفداران به این عنوان بسیار بیشتر شود. انتخاب کارگردان عنوان Assassin’s Creed : Revelations یعنی آقای Alexandre Amancio نیز به خوبی نشان دهنده ی این مسئله است که یوبی سافت قصد دارد با این عنوان به ریشه های این سری باز گردد. از سوی دیگر ۱۰ استودیو مشهور یوبی سافت یعنی Ubisoft Montreal، Toronto، Singapore، Quebec، Annecy، Shanghai، Chengdu، Kiev، Montpellier، Bucharest نیز بر روی این عنوان کار می کنند که نشان از عظمت این عنوان دارد. Unity اولین نسخه ی این سری است که تنها بر روی کنسول های نسل هشتم عرضه می شود و در نتیجه دارای یک جهش گرافیکی عظیم نسبت به نسخه های قبلی می باشد. همه ی این موارد نوید یک عنوان عالی را می دهد و طرفداران این فرانچایز امیدوارند تا این نسخه بار دیگر عظمت این سری را باز گرداند.

Assassins Creed Unity PC-RELOADED

 

Assassins Creed Unity pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Unity برای PC

 

  dvd دانلود بازی Assassins Creed Unity برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در ۱۱ DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۲۸۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

Hamidreza بازدید : 642 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Trine Enchanted Edition برای PC

دانلود بازی Trine Enchanted Edition برای کامپیوتر

| نسخه کامل همراه با کرک معتبر CODEX |

Trine Enchanted Edition نسخه ی بازسازی شده بازی اصلی Trine می باشد که با تغییرات گسترده ای نیز همراه می باشد ، Trine به معنای “سه تایی”، يک بازی اکشن پلتفورمر است که دارای معماهای فيزيکی می‌باشد. اين بازی مستقل که ساخته استوديوی Frozenbyte می‌باشد سری Shadowgrounds معروف‌ترين بازی اين استوديو فنلاندی است . بازی دارای سه شخصيت شواليه، دزد و جادوگر می‌باشد و به همين دليل “سه تایی” نامگذاری شده. حالت مشارکتی منحصر به فرد Trine به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد در هر زمان به بازی ملحق شوند. توانایی‌های خاص هر کارکتر می‌تواند برای خلق راه‌های جديد و چيره شدن بر موانع استفاده شود تا نهايتاً سلطنت از دست دشمنان نجات پيدا کند . جهت دانلود بازی Trine Enchanted Edition برای PC با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

Hamidreza بازدید : 391 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و محبوب Trine 2

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

نسخه اصلی بازی Trine با گرافیک دو بعدی در زمان خود به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرد. چرا که با همان گرافیک ساده، مراحل بسیار زیبا و همچنین صحنه های بصری شگفت انگیزی را به بازیکن نشان می داد. اما تنها برگ برنده Trine گرافیک زیبای آن نبود. این بازی ماجراجویی به شما اجازه می داد تا همزمان با دو نفر دیگر نیز آن را انجام دهید و ماموریت های متنوع آن را به کمک یکدیگر به پایان برسانید. البته در حالت تک نفره هم بازیکن برای حل کردن معماها به راحتی می توانست مدام شخصیت های قابل بازی را (یک شوالیه، یک دزد و یک جادوگر) عوض کند. در کل Trine تقریبا همه فاکتورهایی که یک بازی کامپیوتری با آن ها به یک اثر هنری تبدیل می شود را دارا بود. بنابه گفته طراحان بازی در قسمت دوم نیز شوالیه، دزد و جادوگر دوباره تیم سه نفره خود را تشکیل می دهند و ماجراجویی تازه ای را برای نجات دنیا آغاز می کنند. این بار این سه قهرمان به سمت سرزمین کهن و سلطنتی می روند که خطر آنجا را تهدید می کند. در Trine 2 داستان بسیار عمیق تر از نسخه اصلی خواهد بود. هسته اصلی گیم پلی Trine 2 که حل معماها به کمک سه شخصیت قابل بازی است، تقریبا دست نخورده باقی مانده، گر چه بخش چندنفره آنلاین نیز به آن اضافه شده که جذابیت بازی را دو چندان می کند. بازی از گرافیک فوق العاده ای بهره می برد و گیم پلی قدرتمند مثل سابق آن را همراهی می کند که بی شک گیمرهای حرفه ای منتظر این بازی بزرگ بودند. هم اکنون نسخه سالم و معتبر این بازی زیبا را از وب سایت ایران دانلود دریافت نمائید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / Vista / XP
Cpu: 2.0 GHz CPU – Dual Core recommended
Ram: 1 GB
Video Card: ATi Radeon HD 2400 or NVIDIA GeForce 7600 or better – Shader Model 3.0 needs to be supported
DirectX: DirectX  ۹٫۰
Hard Drive: 1.5 GB

Hamidreza بازدید : 154 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

بازی Tinykeep روایت گر یک زندانی نا امید می باشد که در یکی از عمیق ترین نقاط یک سیاه چاله فراموش شده رها شده است ولی ناگهان از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که به طور معجزه آسایی رهایی پیدا کرده است. کسانی که او را نجات داده اند را نمی توان هیچ جایی پیدا کرد، ولی درهای سلول شکسته و خرد شده اند و طعم شیرین آزادی را به این زندانی بخشیده اند. تنها چیزی که از آن ها به جا مانده، یک فانوس سوسو کنان و یک نامه ی عجیب است و شما باید تلاش کنید که خود را از این زندان، یعنی TinyKepp رهایی ببخشید!

 

TinyKeep PC-POSTMORTEM

 

TinyKeep pc cover دانلود بازی TinyKeep برای PC

Hamidreza بازدید : 277 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

در بازی The Wall: Medieval Heroes شما می بایست از روستای خود در مقابل مهاجمانی که شما را محاصره کرده اند ، دفاع نمایید . این بازی ترکیبی از بازی های مدیریتی دفاع و مدیریت منابع می باشد . می توانید با استخدام کمانداران ، خرابکاران ، کارگرها و … منابع جنگی و زیستی خود را افزایش دهید و با حملات حساب شده به دشمن ، آن ها را وادار به عقب نشینی کنید . داشتن ۸ روستای مختلف ، ۱۴ بخش و واحد مختلف ، ۷ حالت بازی و … از سایر ویژگی های این بازی کم حجم می باشند .

کرک جدید اضافه شد

The Wall Medieval Heroes بازی مدیریتی دیوار: قهرمانان قرون وسطی The Wall: Medieval Heroes

Hamidreza بازدید : 551 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

112 دانلود بازی افسران جنگ Praetorians

توضیحات: بازی افسران جنگ Praetorians یک بازی بسیار زیبا و هیجان بر انگیز می باشد. این بازی در سبک محبوب استراتژیک می باشدو در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی بزرگ Eidos Interactive منتشر شده است. بازی افسران جنگ Praetorians، نبرد بین Crassus و Julius Caesar با لشگریان Barbarian به کنترل شخصیتی به نام Pompey را به تصویر کشیده است که این جنگ های سخت در بسیاری از کتاب های تاریخی هم به ثبت رسیده اند. در ابتدای بازی افسران جنگ Praetorians می توانید یکی از دو طرفین جنگ را انتخاب کنید و مشغول به مبارزه با طرف دیگر شوید. این بستگی به خودتان دارد که کدام یک از ارتش ها را به رهبریتان در بیاورید و دشمن را در هم بکوبید اما توجه داشته باشید که لشگر سزار دارای قدرت و مهارت به مراتب بیشتری نسبت به Barbarian ها هستند. امید است از این بازی زیبا لذت ببرید…

Hamidreza بازدید : 351 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

جنگ‌های صلیبی ۲ – StrongHold 2 Pc Game

| دانلود بازی جنگ‌های صلیبی ۲ – StrongHold Crusader 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Codex بازی StrongHold 2 |

 

جنگ‌های صلیبی 2   StrongHold Crusader 2

 

توضیحات بازی: بالاخره بازی محبوب  Stronghold Crusader II  پس از تاخیر کوتاهی که داشت به بیرون منتشر شد . این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند همچنین در قسمت آنلاین همانند گذشته امکان بازی همزمان تا ۸ نفر وجود دارد و بازیکنان می توانند در حالت های مختلف و شخصیت های دلخواه به نبردهم بروند. کنترل  قلعه های راحت تر شده و ساخت قلعه تا حد بی نهایت ادامه خواهد یافت. ورود شخصیت های جذاب کلاسیکی نیز از بخش های جدید این بازی محبوب خواهد بود. سرعت حرکات دشمنان سریع می باشد و شما در مدت زمان کوتاهی باید از محاصره توسط دشمن بگریزید.

Hamidreza بازدید : 244 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

 

Middle Earth Shadow of Mordor PC-CODEX

|افزونه ی HD بازی HD.Texture.Pack.Addon-CODEX به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Middle Earth Shadow of Mordor pc cover دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC

Hamidreza بازدید : 383 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

توجه:دوتا هنوز منتشر نشده است وفقط نسخه Beta آن وجود دارد که بتا کی می خواهد.

دوتا دو در حال حاضر آپدیت های آخر خود را پشت سر می گذارد تا روانه بازار شود.

این دونفر از هیروهای جدید دوتا هستند

Hamidreza بازدید : 203 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 

بازی Dota II باستانی عنوانی فوق العاده جذاب که نام خویش را از دوست قدیمی اش Warcraft III  میگیرد. این بازی در سبک استراتژی زنده و اکشن می باشد اما در آن باید فقط یک قهرمان را کنترل کنید. در طول بازی تجربه کوچکی از سبک نقش آفرینی وجود خواهد داشت و این زمانیست که شخصیت بازی که به نام قهرمان خوانده می شود در ابتدای بازی می باشد. پردازش بازی کاملا حرفه ای با بسیاری از آیتم ها و مهارت های مختلف است. انتخاب بهترین ترکیب قهرمانان در یک تیم برای هر نوع استراتژی بسیار تعیین کننده خواهد بود. بازی در قالب یک استراتژی REAL دو تیم 5 نفره با در اختیار داشتن تمامی سلاح های فوق پیشرفته و نابودگر در مقابل یکدیگر قرار گرفته و در یک رقابت بسیار نزدیک چشم در چشم بر هم بتازند.

Hamidreza بازدید : 311 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

 

                                                                                             دانلود بازی Warlock 2 the Exiled برای PC

نسخه RELOADED

Warlock 2 the Exiled عنوان بازی جدیدی در سبک استراتژیک میباشد که در سال ۲۰۱۴ توسط Ino-Co Plus برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی عمدتا می توانید مهارت های جنگیدن خود را به کمک شخصیت Ardania تست کنید. زمان بازگشت شما به سرزمینتان فرا رسیده و در پی انتقام جویی از کسانی که شما را بیرون انداخته اند باید مهارت های جنگیدن خود را بهبود بخشید. اما پس از بازگشت با بزرگترین خطرات مواجه خواهید شد و آن تسخیر سرزمینتان توسط بیگانگان است. Ardania در این راه پر فراز و نشیب کمکتان خواهد کرد.

در بازی Warlock 2 the Exiled توانایی این را خواهید داشت که از جادوهای بسیاری که در اختیارتان خواهد بود استفاده کنید و همچنین می توانید از آنها برای اندیشیدن به حرکات بعدی خود استفاده کنید. در واقع شم استراتژیک شما در این بازی نقش اصلی را ایفا خواهد نمود و تصمیمات شما ریتم بازی را جلو خواهد برد. می توانید از زمین های دشمن به نفع خود استفاده کنید و با ساماندهی حرکت نیروهای خودی عرصه را بر دشمن تنگ تر کنید. بیش از ۱۷۰ جادو در بازی در اختیارتان خواهد بود که در جای خود کاربرد بسیار زیادی دارند. اما بخش اصلی بازی نقشه های مختلف و منحصربفرد بازی است که باعث می شود در چالش های زیادتری شرکت کنید و و در جنگ های منحصربفردی که دارید رویکردهای مختلفی را پیش بگیرید. هم اکنون می توانید بازی Warlock 2 the Exiled را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت  دریافت نمایید.

Hamidreza بازدید : 216 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

 

وارکرفت 3 | Warcraft 3 Collection

 

توضیحات بازی : بازی بسیار مطرح استراتژیک Warcraft نخستین بار از سوی کمپانی Blizzard Entertainment در سال ۱۹۹۵ برای رایانه عرضه شد. این بازی در تمامی ادوار با عرضه هر نسخه از خود توانست غوغایی برپا کند و نظر منتقدان بازی و هواداران بازی های رایانه را به خود جلب کند. دومین نسخه از این بازی بسیار زیبا نیز در سال ۱۹۹۶ عرضه شد و توانست نمره فوق عالی منتقدان و رتبه پرفروش ترین بازی سال را نسیب خود نماید. با عرضه نسخه سوم این بازی بسیار پرطرفدار در سال ۲۰۰۲ بار دیگر انقلابی در عرصه بازی های استراتژیک رخه داد و دیگر بار Warcraft قطب و مرکز توجه تمامی علاقمندان به بازی های استراتژیک رایانه ای قرار گرفت .

Hamidreza بازدید : 980 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی کم حجم ارباب حلقه ها نسخه بازگشت پادشاه The Lord of the Rings

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

سه گانه فیلم ارباب حلقه ها نیز به کارگردانی پیتر جکسون و تهیه شده در استودیوی نیو لاین سینما به عنوان پر فروشترین فیلم در زمان اکران خود توانست از محبوبیت جهانی برخوردار شود.این فیلم در سه قسمت با نامهای یاران حلقه، دو برج و بازگشت پادشاه مابین سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ تهیه و کارگردانی شده‌است. قسمت دوم آن نیز در سال ۲۰۰۳ توانست بیشترین جوایز اسکار را نصیب خود کند.این فیلم که با کمک جلوه‌های ویژه حرفه‌ای و با انیمیشن سازیه فوق العاده توسط نرم افزار ۳ بعدی ساز استودیوی تری‌دی‌اس‌مکس تهیه شده‌است. توانست به پدیده‌ای در زمان خود تبدیل شود. هم اکنون بازی این فیلم زیبا را تیم ایرانیان دانلود برای شما عزیزان اماده دریافت کرده است. این بازی مربوط به آخرین نسخه از این فیلم یعنی بازگشت پادشاه و مهیج ترین بخش آن است. بازی شبیه به فیلم است و همان داستان را دنبال می کند، اِنت‌ها از برج آیزنگارد محافظت می‌کنند و فرودو و سام که توسط گالوم هدایت می‌شوند در بیابان داگورلد(میدان نبرد) هستند، و این در حالی است که حلقه از گردن فرودو آویزان است. او با سام راه کوه هلاکت را در پیش گرفته و سنگینی حاصل از مسئولیتی را که حلقه روی دوشش گذاشته است را احساس می‌کند. آنها باید به کوه هلاکت بروند چرا که حلقه در آنجا به وجود آمده ودر آنجا هم باید از بین برود. که ناگهان با تاریکی هوا مواجه می‌شوند و باید از گالوم که یکی ار حمل کننده‌های سابق حلقه بوده است و اکنون چهره‌اش تغییر یافته کمک بگیرند.در بازی ارباب حلقه ها شما باید با  استفاده از شمشیر، تیرکمان و دیگر ابزارآلات جنگی با موجودات شیطانی و عجبیب شکل رو در رو شوید و قدرت کنترل چندین شخصیت را به دست بگیرید تا با موفقیت مأموریت خود را به پایان برسانید. امیدواریم این بازی زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

Hamidreza بازدید : 2403 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (1)

دانلود بازی Forceline   بازی کم حجم و اعتیادآور برای PC

 

 

بازی Forceline امروز برای شما دوستان عزیز بازی Forceline یک بازی کم حجم جدید و دو بعدی ۲D رو آماده دانلود کردیم. این بازی بعد از انتشار موفقیت آمیز در پلتفرم آندروید توسط شرکت Matriarch Entertainment برای کامپیوتر منتشر شده است. در بازی Forceline شما توسط شاهزاده باید قلمرو Athretia را از دست دشمن آزاد کنید.

هدف شما در این بازی نجات شاهزاده خانم از دست شیاطین می باشد. این بازی در عین کم حجم بودن از گرافیک خوبی نیز برخوردار است و شدیدا اعتیادآور می باشد. سبک بازی اکشن و استراتژیک می باشد. شما هم اکنون می توانید بازی Forceline را دانلود دریافت نمایید.

Hamidreza بازدید : 236 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Age of Wonders III نسخه جدید بازی استراتژیک کمپانی Triumph Studios می باشد که برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۴ ساخته و منتشر شده است ، پس از مدتی طولانی نسخه سوم این بازی نیز عرضه شد ، نسخه جدید شامل تغییرات بسیار مهم است که از جمله می توان به ۳ بعدی شدن و همچنین اضافه شدن موتور گرافیکی جدید می باشد ، پادشاهان ، ملکه ها و اربابان در حال طرح ریزی نقشه های مختلف برای گسترش دامنه امپراطوری خود هستند ، شما نیز باید باید سعی کنید ضمن جلوگیری از این اتفاق قلمرو خود را گسترش دهید ، بازی با معرفی کلاس های جدیدی از سبک استراتژیک/نقش آفرینی سعی می کند تجربه ی جدیدی از این نوع سبک بازی را به گیمرها هدیه دهد ، وقت را هدر ندهید با تاسیس امپراطوری خود و حمله به دیگر قبایل و کشف افسانه های مختلف به تاخ و تاز بپردازید. ویژگی های بازی را می توان در چند مورد بیان نمود: ۱) توسعه ، اکتشاف و بهره برداری از یک دنیای فانتزی و همچنین کشف مکان های شگفت انگیز و افسانه ای از ویژگی های منحصر به فرد بازی محسوب می شوند. ۲) توسعه قلمرو خود با استفاده از توانایی های فردی و استفاده از استراتژی جنگی. ۳) ارائه دهنده سبک و کلاس جدیدی از بازی های RPG با تمرکز بر روی قدرت رهبری گیمرها. ۴) دارای چندین نژاد مختلف که در ابتدای بازی می توانید با انتخاب یکی از آنها بازی را شروع نمایید. ۵) دارای داستانی حماسی در بخش تک نفره با جزئیات بزرگ و قوانین مختلفی که برای مجموعه ای گسترده در نظر گرفته شده است. ۶) دارای بخش چمد نفره پیشرفته و گسترده. برای دانلود بازی با لینک مستقیم می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Age of Wonders III PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Age of Wonders iii pc cover small دانلود بازی Age of Wonders III برای PC

Hamidreza بازدید : 198 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Epic Empire A Heros Quest دانلود بازی استراتژی Epic Empire: A Heros Quest   اندروید

A Hero’s Quest یکی از بازی های فوق العاده در ژانر بازی های  استراتژی است که برای سیستم عامل اندروید ساخته شده است. داستان بازی به این گونه است که شما یک امپراطور هستید که باید قلمرو خود را با جمع آوردن سلاح ها و آیتم های مختلف از گزند دشمنان خود که چشم طمع به حکومت شما دارند محافظت کرده و با نابود کردن دشمنان امپراطوری خود را هر چه می توانید قوی تر سازید.

Hamidreza بازدید : 168 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی اندروید Kingdoms Defender v1.0.1 که همانند بازی برج دفاعی و دیگر بازی های در بک خودش باید آماده دفاع از منطقه خود باشید و از حاکمیت خود دفاع کنید.

متاسفانه در نسخه قبلی بازی Kingdoms Defender تعدادی باگ وجود داشت که بعد از اجرا از بازی خارج می شود این بازی در گوشی های با گرافیک Adreno 320 چنین مشکلی را داشت مانند سامسونگ گالاکسی اس فور که بصورت کامل رفع شده است و بعد از تست برروی سایت یک موبایل قرار داده ایم.

تکنیک خود را پیاده کنید و با استفاده از سربازان و سیستم های دفاعی آنگونه که فکر میکنید بهترین نتیجه را میگیرید عمل کنید, گرافیک قابل قبول داستان و کارکترهای متنوع و ارتقا از بهترین ویژگی های بازی می باشد.

آپدیت به آخرین نسخه, به همراه تریلر, بازی کم حجم ( 34 مگابایت) در سبک دفاعی
بازی اندروید مدافع امپراطوری Kingdoms Defender v1.0.1

 

Hamidreza بازدید : 203 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی کم حجم و کامپیوتری Land Grabbers یک بازی استراتژی و سرگرم کننده است که داستان آن در قرون وسطی به وقوع می پیوندد. در زمان قلعه ها، شوالیه ها و جنگ های صلیبی شما بعنوان یک فرمانده نظامی بازی خواهید کرد که تصمیم گرفته جهان را به تصرف خود در آورد. شما می تواند خود را در این بازی به چالش کشیده و ارتش خود را در جنگل ها، کویر و یا سرزمین های عجیب زمستانی رهبری کنید. از ارتش و نیرو قدرتمند خود برای تسخیر جهان استفاده کنید! جهت دانلود این بازی و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

دانلود بازی کم حجم کامپیوتر

Hamidreza بازدید : 250 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

 

Assassins Creed Liberation HD cover دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از طریق کدام موارد زیر با این سایت آشنا شدید؟
    به این وبلاگ چه نمره ای از 100 می دهید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 253
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 396
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,607
  • بازدید ماه : 7,005
  • بازدید سال : 38,896
  • بازدید کلی : 758,573