loading...
ایران دانلود
آخرین ارسال های انجمن
Hamidreza بازدید : 746 جمعه 03 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

London Racer Destruction Madness

London Racer Destruction Madness یک بازی ویدیویی سبک مسابقه ای ماشین می باشد که توسط Davilex طراحی و توسط Akella در سال ۲۰۰۵ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما در این بازی سه کشور اروپایی را تجربه خواهید کرد. هر چه به مراحل بالاتر دست پیدا کنید ماشین جدید با امکانات متنوع در اختیار شما قرار می گیرد.برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Hamidreza بازدید : 1542 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (5)

برای اولین بار در ایران دانلود دی بین تمامی سایت های ایرانی

این شرک تیم اکشن نیست !!!!

کپی برداری ممنوع

این بازی شرک تیم اکشن نیست! این بازی همان بازی است که بیشتر ما با آن خاطره داریم.شاید شما هم دنبال این بازی گشته باشید و نتوانسته باشید این بازی را پیدا کنید!

و بالاخره ما این بازی را در اخطیار شما قرار داده ایم تا شما هم در بازی کردن این بازی با ما سهیم باشید البته کیفیت این بازی چندان زیاد نیست و ما به دلیل نایاب بودن این بازی و برای اینکه خیلی ها با بازی شرک 2 خاطرات زیادی دارند ولی نتوانسته اند آن را پیدا کنند این بازی را برای شما در این وبلاگ قرار داده ایم و پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید .

Hamidreza بازدید : 365 سه شنبه 19 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها با کیفیت بالا

دانلود دوبله فارسی کالکشن فیلم های ارباب حلقه ها با کیفیت بالا و لینک مستقیم

با لینک مستقیم از سرور سایت و کیفیت BluRay

دانلود مستقیم و رایگان از سرورهای قدرتمند

Ringstrilogyposter.jpg

نام کالکشن: ارباب حلقه ها | سال تولید: 2001 تا 2003 | ژانر: اکشن ، ماجرایی ، فانتزی

میانگین امتیاز: 8 از 10 | زبان: دوبله فارسی | کیفیت: BluRay

فرمت: MKV | منتشر کننده: صابرفان

خلاصه داستان:

داستان در سرزمین میانه اتفاق می‌افتد و در مورد ارباب تاریکی‌هاست که در جستجوی حلقهٔ یگانه که خود ساخته‌ است ولی سال‌ها پیش در جنگ از دست داده و حالا از محل آن خبر ندارد می‌باشد…

Hamidreza بازدید : 338 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی فوق العاده محبوب کراش ماشینی پرتابل |  Portable Crash Team Racing

حتما تمامی علاقمندان به بازی های کامپیوتری و به خصوص علاقمندان به پلی استیشن ۱ با بازی Crash Team Racing آشنایی کامل دارند و با این شخصیت دوست داشتنی و سمبل بازی های Playstation خاطرات بسیاری دارند.

 

بازی Crash Team Racing که به کراش ماشینی نیز مشهور است دارای ویژگی های واقعآ فوق العاده ای از قبیل جاده های زیبا و شگفت انگیز با ویژگی های خاص خودش و ماشین هایی که کراش و دوستان او سوار بر آن هستند است. شما در پایان هر مرحله از آن جاده ها باید در مقابل غول های این بازی یک مسابقه بدهید، که این سبک هم در نوع خودش جالب است. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به جعبه هایی که وسط جاده هستن که با برخورد با آنها یک ابزار بدست می آورید که می توانید با آن رقیب های خود را سرنگون کنید.

Hamidreza بازدید : 545 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

توضیحات: بدون شک کسانی که قبلا با کنسول پلی استیشن ۱ ( PS1 ) سر و کار داشتند سری بازی های فوق العاده جذاب و مهیج کراش ( Crash ) را به یاد دارند. دانلود بازی کراش پیاده Crash Bash یکی از بازی هایی بود که بلافاصله بعد از اولین انتشار با محبوبیت زیادی روبرو شد. اولین سری از بازی های کراش در سال ۱۹۹۶ عرضه شد و پس از استقبال زیاد نسخه های دیگر این بازی نیز منتشر گردید.  رویداد های دلچسب بازی Crash Bash در جزیره ای به نام ان.سانیتی ( N.Sanity Island ) به وقوع می‌پیوندد که محلی در جنوب استرالیا واقع شده است. این بازی از داستانی فوق العاده زیبا و جذاب و چند بخش مختلف تشکیل شده که می تواند شما ها را ساعت ها سرگرم کند. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید…..

Hamidreza بازدید : 3410 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

Mortal Kombat Deception GERMAN PAL COVER Mortal Kombat Deception For PC | مورتال کامبت دسپشن ( نیرنگ ) برای کامپیوترمورتال کامبت Deception برای Gamecube قابل اجرا در PC با شبیه ساز سریع و با کیفیت Dolphin

خط داستانی:

ریدن و نیروهای زمینی در متوقف کردن ددلی الاینس شنگ سونگ و کوانچی ناکام می مانند . ریدن تنها کسی است که مانع نابودی ارت ریلم است . بین او و ددلی الاینس درگیری رخ می دهد . ریدن در مقابل دو جادوگر به خوبی می جنگد و به پیروزی بسیار نزدیک می شود . ولی نیروی اتحاد کوانچی و شنگ سونگ خیلی زیاد است ، حتی برای یک خدای رعد . ریدن شکست خورد . اما  از پیروزی ددلی الاینس مدت زیادی نگذشته بود که غلیان عطش قدرت در وجود دو جادوگر ، آنها را بر ضد هم شوراند . کوانچی ، شنگ سونگ را شکست داد . ولی فقط یک رخبر برای آوتورلد وجود دارد و آن هم دراگون کینگ – اوناگاست . امپراطور اولیه ی آوتورلد . اوناگا به آوتورلد بازگشت تا کنترل سپاهش را در دست گیرد و پادشاهی را به چنگ آورد . مرگ  هر کس که سر راه او قرار گیرد ، حتمی است . ریدن ، شنگ سونگ – کوانچی  ، دوباره با هم متحد شدند تا تحدید بزرگتری برا دراگون کینگ باشند . ریدن متوجه شد که قدرتشان در مقابل اوناگا کافی نیست . پس تصمیم به ایثار جان خود در این راه گرفت . انفجار ، تاثیر کمی بر روی دراگون کینگ گذاشت . حالا اوناگا مانعی بر سر راه خود نمی بیند .همه ی این اتفاقات تقصیر شوجینکو بود . چرا که او این قدرت را به اوناگا داد و فقط او می تواند دوباره تهدید اوناگا را از بین ببرد .

 

ویژگی ها :

فنون Fatalities : امکان انجام Fatalities در پایان هر مبارزه .
گیم پلی جدید : ارائه یک گیم پلی کاملا ۳ بعدی .
بخش داستانی : بخشی جذاب که در آن دو گروه به صورت رو در رو به مبارزه می پردازند .
گرافیک : ارائه یک گرافیک متوسط و نچندان قوی در مقایسه با سایر بازی ها در این زمینه .
حالت های جدید بازی : وجود مینی گیم شطرنج کامبتی به همراه بازی و بهره گیری از حالت داستانی کانگوئیست .

Hamidreza بازدید : 1230 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (2)

 

دانلود بازی Battle vs Chess برای کامپیوتر

 

برنامه ی الگوریتم شطرنج ، قدرتمندترین ماشین شبیه سازی شطرنج در دنیا می باشد که حتی شطرنج بازهای حرفه ای را در رقابت با خود به هراس می اندازد . تمام این امکانات در بازی Battle vs Chess با موزیکی دلنشین همراه شده و محیط  هایی منحصر به فرد ، روش های خاص بازی و مراحل خاص جمع آوری امتیاز را به وجود آورده که برای هر گیمری لحظات خوشی را فراهم می کند . بازی Battle vs. Chess بر اساس ترکیب شبیه ساز حرفه ای شطرنج و یک بازی با گیم پلی اکشن ساخته شده است . همان لحظه که بازیکن تصمیم می گیرد مهره اش را حرکت دهد مهره های شطرنج زنده می شوند و در طول صفحه ی شطرنج حرکت می کنند . اگر در این حرکات یک مربع از خانه های شطرنج پر باشد حالا قسمت اکشن بازی فعال شده و روند بازی را برای لحظاتی در دست می گیرد . وقتی بازیکن ها قونین اصولی شطرنج را رعایت کنند دنباله ای از نبردها در میدان نبرد یا همان صفحه ی بازی شکل می گیرد و شما اتفاقات جالبی را شاهد خواهید بود . اما صحنه های اکشن واقعی در میدان نبرد اتفاق می افتد . اینجا قوانین شطرنج به طور موقت تعلیق می شوند و تنها هدف در هم شکستن و مغلوب ساختن حریف در یک جنگ تن به تن می باشد . اینجاست که بازی به یک بازی اکشن سنتی تبدیل می شود ! تفکر زیاد و بیرحم بودن در این بازی تنها راه پیروزی در آن می باشد . باز هم این نکته را تکرار می کنیم که شبیه سازی شطرنج به بهترین نحو در این بازی صورت گرفته است . شما هک اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتکند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

ویژگی های بازی :

- بهره مندی از الگوریتم دسته اول شطرنح

- ترکیب شطرنج و بازی جنگی

- ۶ تخته ی شطرنج مختلف

- ۱۰ درجه دشواری

- روش های چند نفره ی مختلف

- انیمیشن های واقع گرایانه با حرکات زیبا

 

Hamidreza بازدید : 252 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

1_siegecraft

برای اولین بار در میان سایت های ایرانی

بازی Siegecraft برای بسیاری یاد آور بازی جنگ های صلیبی ۱ می باشد زیرا در آن بسیاری از ویژگی های بازی جنگهای صلیبی را میتوان یافت مثلا باید دیوار های قلعه را بنا کرد و برج هایی سنگی برای محافظت از آنها ساخت و سرباز های کماندار را بر روی آن نهاد.گرافیک بازی بسیار زیاد است و در حد همان جنگهای صلیبی می باشد در بازی داستانی بسیار جذاب وجود دارد که در بازی های دیگر نمونه آن یافت نمی شود و به دلیل زیاد بودن گرافیک بازی برای آن یک دیتا فایل در نظر گرفته اند تا بازی راحت تر بر روی گوشی آندروید اجرا شود.زیبایی بازی بسیار زیاد است و دارای مراحل گوناگون و متفاوت می باشد مثلا مرحله برفی یا کویری و یا جنگلی که در این مراحل باید به وسیله منجنیق و ابزار های دیگر جنگی قلعه دشمن را آسیب پذیر کرد و به وسیله سربازان به داخل قلعه یورش برد و اگر دشمن قلعه ای ندارد باید با سربازان خودی به مقابله با دشمنان پرداخت و یا یک قلعه در اختیار ما قرار دارد که باید با تمام سربازان از آن دفاع نمود

برای دانلود بازی و آموزش اجرای ان بر روی گوشی و همچنین تصاویر بیشتر بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Hamidreza بازدید : 247 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

بعد گذشت یک قرن از وقایع صورت گرفته در بازی Might & Magic Heroes VI، که تقدیر رهبرانه ی یک فرمانروایی را تعیین کرده، نسخه ی جدید این بازی با نام Shades of Darkness با دو موضوع نبرد جدید پا به عرصه ی بازی ها می گذارد. لحظه های اساسی در تاریخ سیاه تر Ashan که آینده ی مردمان زیرزمینی رو به نابودی را توصیف خواهد کرد و بقای فرقه ی در حال انقراض Spider Queen را تصمیم گیری می نماید. سرنوشت دو فرقه ی افسانه ای به دستان شماست! دو فرقه با نام های Dark Elves of Dungeon و فرقه ی Necromancers of Necropolic!

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness PC-RELOADED

 

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness pc cover small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP / Windows Vista® / Windows® 7 (only)
Processor: 2.0 GHz Intel® Core™2 Duo E4400 or 2.6 GHz AMD Athlon™ X2 5000+(2.0 GHz Intel Core 2 Duo E6400 or 2.8 GHz AMD Athlon II X2 240 or higher recommended)
Memory: 1 GB Windows XP or 1.5 GB Windows Vista/7 (2 GB recommended)
Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c-compatible or higher recommended (see supported list)*
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 11 GB

 

Hamidreza بازدید : 2652 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

chicken invaders 4 دانلود بازی مرغان مهاجم Chicken Invaders 4   اندروید

یکی از سری بازی های زیبا و هیجان انگیز Chicken Invaders است که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.  در این بازی باید به پرنده های کوچک و یا همان جوجه مرغها که در آسمان در حال پرواز هستند حمله کنید و آنها را از بین ببرید و گوشت آنها را هم اگر بخورید امتیاز بیشتری خواهید گرفت . این بازی دارای گرافیک بالا و صداگذاری بسیار خوبی است که هر فرد را به ادامه بازی مشتاق می سازد. لینک دانلود  تمام بازی های مرغان مهاجم برای اندروید مخصوص گوشی های اندروید با سیستم عامل 2٫3٫4 و بالاتر در قسمت  لینک های دانلود  برای شما هم میهنان عزیز قرار داده شده است.

 
Hamidreza بازدید : 390 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

Mortal Kombat: Defenders of the Realm (TV Series 1995) DVDRip Avi

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Mortal Kombat Defenders of the Realm دانلود انیمیشن سریالی مورتال کامبت Mortal Kombat: Defenders of the Realm 1995

نام انیمیشن : Mortal Kombat: Defenders of the Realm

سال انتشار: ۱۹۹۵

مدت زمان: میانگین ۲۰ دقیقه

تعداد قسمت ها : ۱۳

حجم : میانگین ۱۷۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه : انیمیشن سریالی Mortal Kombat: Defenders of the Realm در حول شخصیت های مبارز می گذرد . گروهی فضایی برای تصاحب زمین و استفاده از آن برای اهداف شوم ، به زمین می آید و این وظیفه ی جنگویان مورتال کامبت است که از زمین دفاع کنند . این انیمیشن سریالی در سال ۱۹۹۵ پخش شده است که به درخواست کاربران قرار داده شده است …

Hamidreza بازدید : 2236 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

feeding-frenzy-5

بازی ۲ Feeding Frenzy نام یکی از بازیهای کم حجم محبوب کمپانی BigfishGames است که خلاقیت و نوآوری فراوانی را درون خود جای داده است . بازی ۲ Feeding Frenzy از ۶۰ مرحله مختلف تشکیل شده است که در آن باید با انتخاب ماهیهای گوشت خوار به فکر تغذیه خود در آب اقیانوسها باشید و از دیگر ماهیها و موجودات مختلف برای زنده ماندن استفاده نمایید . با پیشروی در بازی ماهیها و کوسه های مختلفی آزاد میشوند که میتوانید توسط آنها ماهیهای بیشتری را به دام خود بیندازید و بخورید . البته ماهیها و موجودات سمی هم در آب وجود دارند که خوردن  آنها به ضرر شما خواهد بود و از خونتان کم میکند . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم هستید فرصت دانلود بازی زیبای ۲ Feeding Frenzy را با لینک مستقیم از نواگیم از دست ندهید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از طریق کدام موارد زیر با این سایت آشنا شدید؟
    به این وبلاگ چه نمره ای از 100 می دهید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 253
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 396
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,630
  • بازدید ماه : 7,028
  • بازدید سال : 38,919
  • بازدید کلی : 758,596