loading...
ایران دانلود
آخرین ارسال های انجمن
Hamidreza بازدید : 746 جمعه 03 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

London Racer Destruction Madness

London Racer Destruction Madness یک بازی ویدیویی سبک مسابقه ای ماشین می باشد که توسط Davilex طراحی و توسط Akella در سال ۲۰۰۵ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. شما در این بازی سه کشور اروپایی را تجربه خواهید کرد. هر چه به مراحل بالاتر دست پیدا کنید ماشین جدید با امکانات متنوع در اختیار شما قرار می گیرد.برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Hamidreza بازدید : 1542 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (5)

برای اولین بار در ایران دانلود دی بین تمامی سایت های ایرانی

این شرک تیم اکشن نیست !!!!

کپی برداری ممنوع

این بازی شرک تیم اکشن نیست! این بازی همان بازی است که بیشتر ما با آن خاطره داریم.شاید شما هم دنبال این بازی گشته باشید و نتوانسته باشید این بازی را پیدا کنید!

و بالاخره ما این بازی را در اخطیار شما قرار داده ایم تا شما هم در بازی کردن این بازی با ما سهیم باشید البته کیفیت این بازی چندان زیاد نیست و ما به دلیل نایاب بودن این بازی و برای اینکه خیلی ها با بازی شرک 2 خاطرات زیادی دارند ولی نتوانسته اند آن را پیدا کنند این بازی را برای شما در این وبلاگ قرار داده ایم و پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید .

Hamidreza بازدید : 3010 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی لاک پشت های نینجا اندروید

بازی لاک پشت های نینجا ، یکی از قدیمی ترین بازی ها و برگرفته از کارتون لاک پشت های نینجا می باشد که امروز ما کالکشن این بازی را در اختیار شما قرار داده ایم . لاک پشت های جوان در این بازی همیشه در حال مبارزه با دشمن هستند . این بازی به زبان انگلیسی و مخصوص کامپیوتر می باشد و حجم آن نیز خیلی کم است . هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب عکس هایی از این بازی را مشاهده کرده و این بازی جذاب را دانلود کنید.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Hamidreza بازدید : 473 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی CrashDay Universal HD در سبک آرکید , مسابقه ای می باشد که توسط دو استودیو Moon Byte Studios و Replay Studios ساخته شده است و استودیو Moon Byte Studios به تنهایی آن را برای PC منتشر کرده است . این بازی یکی بهترین میکس های سبک مسابقه ای به همراه تعقیب و گریز می باشد . همچنین از تنوع بالایی در زمینه ی ماشین های تیونینگ شده برخوردار می باشد . اگر شما همیشه Need For Speed Most Wanted را بازی کردید و به دنبال هیجان بیشتری از آن بودید می توانید آن را در این نسخه بازسازی شده CrashDay پیدا کنید . بافت های گرافیکی و تکسچرهای بازی با تغییرات چشمگیری روبه رو شده است . سیستم خسارت وارد شده به ماشین در طول مسابقه بسیاری طبیعی کار شده است و بنا به شدت ضربه و برخوردی که دارید ماشین شما مچاله شده و شیشه ها خورد می شوند . شما می توانید دسترسی کاملی به تمام ماشین هایی که در Most Wanted موجود بود داشته باشید . ویژگی های تازه ای به نسخه HD بازی اضافه شده است که می توان به انتخاب های بیشتر در شخصی سازی ماشین ها , 7 مد مختلف از قبیل : Destruction, stunt shows, Transfer bombs, hold the flag, Race, dynamite race و Test Drive اشاره کرد . همچنین به تناسب مینی گیم هایی مانند Free fall, a car bombing, the race for control points نیز در نقشه ی بازی گنجانده شده است . همچنین در هنگام تصادف سنگین صحنه ی بازیی به صورت سینماتیک شده و می توانید از آن صحنه برای خود Screenshot تهیه نمایید . در مجموع 30 خودرو با قابلیت کامل در آپگرید تیونینگ , راکت و سلاح وجود دارد . با پیروزی در بخش Career می توانید نامی برای خود در لیگ جهانی ثبت نمایید . همچنین می توانید این بازی را به صورت Lan نیز اجرا کرده و به صورت دسته جمعی از آن لذت ببرید .

Hamidreza بازدید : 338 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی فوق العاده محبوب کراش ماشینی پرتابل |  Portable Crash Team Racing

حتما تمامی علاقمندان به بازی های کامپیوتری و به خصوص علاقمندان به پلی استیشن ۱ با بازی Crash Team Racing آشنایی کامل دارند و با این شخصیت دوست داشتنی و سمبل بازی های Playstation خاطرات بسیاری دارند.

 

بازی Crash Team Racing که به کراش ماشینی نیز مشهور است دارای ویژگی های واقعآ فوق العاده ای از قبیل جاده های زیبا و شگفت انگیز با ویژگی های خاص خودش و ماشین هایی که کراش و دوستان او سوار بر آن هستند است. شما در پایان هر مرحله از آن جاده ها باید در مقابل غول های این بازی یک مسابقه بدهید، که این سبک هم در نوع خودش جالب است. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به جعبه هایی که وسط جاده هستن که با برخورد با آنها یک ابزار بدست می آورید که می توانید با آن رقیب های خود را سرنگون کنید.

Hamidreza بازدید : 545 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

توضیحات: بدون شک کسانی که قبلا با کنسول پلی استیشن ۱ ( PS1 ) سر و کار داشتند سری بازی های فوق العاده جذاب و مهیج کراش ( Crash ) را به یاد دارند. دانلود بازی کراش پیاده Crash Bash یکی از بازی هایی بود که بلافاصله بعد از اولین انتشار با محبوبیت زیادی روبرو شد. اولین سری از بازی های کراش در سال ۱۹۹۶ عرضه شد و پس از استقبال زیاد نسخه های دیگر این بازی نیز منتشر گردید.  رویداد های دلچسب بازی Crash Bash در جزیره ای به نام ان.سانیتی ( N.Sanity Island ) به وقوع می‌پیوندد که محلی در جنوب استرالیا واقع شده است. این بازی از داستانی فوق العاده زیبا و جذاب و چند بخش مختلف تشکیل شده که می تواند شما ها را ساعت ها سرگرم کند. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید…..

Hamidreza بازدید : 2784 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

monsters_inc_1024x768

این بازی برگرفته از کارتون معروف کارخانه هیولاها که در سال 2001 توسط شرکت Pixar ساخته شد، طراحی شده بازی دارای 12 مرحله می باشد، موضوع کلی آن همانند داستان انیمیشن مربوط به هیولاهایی است که مشغول ترستاندن بچه ها هستند، این بازی زیبا نیاز به معرفی نداشته و کمتر کسی است که کارتون زیای آن را مشاهده نکرد باشد، اکنون شما میتوانید نسخه کامپیوتری این بازی را از ایران دانلود  دانلود نمایید. در این بازی دو شخصیت محبوب “سالی” و “مایک” برای آموزش به جزیره ترس فرستاده می شوند سبک این بازی مرحله ای و ماجراجویی می باشد و تا حدی شباهت به بازی محبوب کراش  Carsh  Bandicoot 3 دارد.

Hamidreza بازدید : 1484 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Ratatouille

رتاتویی داستان موشی است بنام رمی که حس بسیار پیشرفته ای از بویایی و چشایی دارد. و این چیزی است که زندگی را برای موجودی که به عنوان یک موش آشغال خور شناخته می شود، مشکل می کند! در اتفاقی او از والدینش جدا می شود و به پاریس می رود، پایتخت خوراک شناسان و خوش خور های دنیا. او رستورانی را که قهرمان زندگیش، یعنی سر آشپز معروف آگوسته گوستو ، پیش از مرگش در آنجا کار می کرده را پیدا می کند. همزمان ، آلفردو لینگوینی، پسر یکی از دوستان آگوسته، سعی می کند که در همان رستوران کاری برای خودش دست و پا کند. او که بسیار دست و پا چلفتی می نماید، سعی دارد با اضافه کردن هرچه که به دستش می رسد، به یک معجون جوشان، آن را تبدیل به یک سوپ کند!!! رمی که شاهد ماجراست، نمی تواند از کمک کردن به آلفردو خودداری کند و در حال رو به راه کردن خراب کاری های آلفردو، توسط او غافلگیر می شود. اما در همان لحظه سوپ به سر میز برده می شود و مشتری خوش خوراک، با خوردن اولین قاشق از سوپ، شروع به تعریف کردن از آن می کند. همه تصور می کنند که آلفردو خالق چنین سوپ خوشمزه ای است و او بلافاصله به مقام یک آشپز حرفه ای ارتقا می یابد! و این آغاز یک سری ماجراهاست که فیلم رتاتویی را به پیش می برد.

Hamidreza بازدید : 331 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

حتما با بازی کانتر استریک آشنا هستید. در این مطلب، نسخه ویژه ای از این بازی محبوب را برای شما آماده کرده ایم.

 

بازی Counter Strike 1.6 AdrenaLine v3.8 مخصوص انجام بازی یک نفره میباشد. شما هم میتوانید به سرور های آنلاین بازی وصل شوید و با دیگران بازی کنید، و هم میتوانید بدون نیاز به اینترنت و با Bot ها در 2 گروه پلیس یا تروریست بازی کنید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از طریق کدام موارد زیر با این سایت آشنا شدید؟
    به این وبلاگ چه نمره ای از 100 می دهید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 253
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 396
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,579
  • بازدید ماه : 6,977
  • بازدید سال : 38,868
  • بازدید کلی : 758,545