loading...
ایران دانلود
آخرین ارسال های انجمن
Hamidreza بازدید : 250 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

 

Assassins Creed Liberation HD cover دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

Hamidreza بازدید : 260 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی سه بعدی اسکیت بورد

بازی فوق العاده زیبای اسکیت بورد

این بازی با کیفیت خیره کننده ای منتشر شده طوری که باور کردن این که این بازی با این کیفیت یک بازی فلش است واقعا سخت است!!!

بازی فوق العاده زیبا ی سه بعدی3Dدر ادامه مطلب

Hamidreza بازدید : 277 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

ایران دانلود

حتماً می دانید که فشرده سازی تصاویر نیاز به افت کیفیت قابل توجهی دارد ولی امروز می خواهم به شما نرم افزاری را معرفی کنم که تصاویر با فرمت PNG را بدون هیچ افت کیفیتی فشرده می کند.این نرم افزار که PNGGauntlet نام دارد دسترنج شخصی به نام Benjamin Hollis می باشد که با زبان پیشرفته سی شارپ نوشته شده است و به همین دلیل برای اجرای آن نیاز به کتابخانه دات نت می باشد که طبق گفته سایت سازنده باید نسخه ۴ دات نت بر روی سیستم کاربران نصب شده باشد.این نرم افزار همزمان از سه الگوریتم برای فشرده سازی تصاویر PNG استفاده می کند که نقطه قوت آن نسبت به نرم افزار های دیگر عدم کاهش کیفیت تصاویر است که حتی هیچ تغییر جزئی در ظاهر تصویر داده نمی شود ولی با این حال حجم تصویر به صورت چشمگیری کاهش می یابد.همچنین این نرم افزار دارای سیستم Multi Threading می باشد که می تواند چند تصویر را به صورت همزمان فشرده کند به همین دلیل سرعت فشرده سازی بالاتری نسبت به بقیه نرم افزار های هم رده خود دارد.در آخر ذکر این نکته الزامی است که این نرم افزار کاملاً رایگان در سراسر جهان عرضه شده است و حتی خود سازنده نیز هیچ پولی برای این نرم افزار در نظر نگرفته است به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنم با استفاده از لینک زیر از خود سایت سازنده به صورت مستقیم اقدام به دانلود این نرم افزار کنید.

فقط با حجم841 Kb کیلوبایت!برنامه ای که اکثر مردم از آن استفاده می کنند.حتی ما!

دانلود در ادامه مطلب

Hamidreza بازدید : 238 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

برنامه ای برای ساخت انیمیشن های جذاب

نرم افزار قدرتمند و محبوب ادوبی فلش ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد.
Adobe Flash Professional CS6 نرم افزاری قدرتمند برای ساخت محتوای انیمیشن و چند رسانه ای می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید رسانه های زیبا برای دسکتاپ و چندین دستگاه مختلف مانند تبلت ها، گوشی های هوشمند و تلویزیون ها تهیه کنید. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار پشتیبانی از HTML5 می باشد. به این ترتیب که افزونه ای جدید برای محتوای تعاملی HTML5 به وسیله ساخت روی هسته انیمیشن و قابلیت های طراحی در نرم افزار قرار گرفته است، که خروجی این بخش به صورت Javascript برای هدف گیری ساخت چهارچوب کاری کدباز JS می باشد. همچنین خروجی سمبل ها و توالی های انیمیشن برای تولید سریع Sprite sheet که باعث افزایش کارآیی نرم افزار می شوند نیز از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار محسوب می گردد. به این نسخه از نرم افزار پشتیبانی از دستگاه های اندروید و iOS بوسیله هدف گیری Runtime AIR و Adobe Flash Player نیز اضافه شده است.ایران دانلود این برنامه ی زیبا را به صورت رایگان برای شما قرار داده است.

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از طریق کدام موارد زیر با این سایت آشنا شدید؟
    به این وبلاگ چه نمره ای از 100 می دهید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 253
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 396
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,708
  • بازدید ماه : 7,106
  • بازدید سال : 38,997
  • بازدید کلی : 758,674