loading...
ایران دانلود
آخرین ارسال های انجمن
Hamidreza بازدید : 229 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

سازندگان بازی Heroes and Empires همه عناصر یک بازی درجه یک را برای شما تدارک دیده اند!

– جنگ های کارتی چشم نواز در حالی که قهرمانان و پیاده نظام با یکدیگر به نبرد می پردازند:

قهرمانان و ارتش خود را در برابر دیگر بازیکنان در جنگ های خونین، وادار به مبارزه کنید. از ورد های جادویی استفاده کنید و سلاح های خود را به روز رسانی نمایید. همچنین قادر هستید استراتژی جدید و اختصاصی خود را برای به زانو در آوردن رقیبان خود ابداع کنید.

– ساخت شهر ها و برج های دفاعی عظیم برای دفع مهاجمان:

پایگاه خود را با به کار گیری طیف عظیمی از برج ها، قلعه ها، خانه های مسکونی و سازه های گوناگون یسازید. ساختمان های ویژه، برتری های استراتژیکی را برایتان به همراه دارند که شکل دهنده سبک بازی شما هستند.

– کشاورزی تعاملی به همراه نظام مملکتی واقعی:

محصولات کشاورزی خود را برداشت کنید و در آمد حاصل از فروش آن را صرف ساخت و ساز ارگان های اداری نمایید. بازی قابلیت جالب مدیریت اقتصادی و چاپ پول و مدیریت عرضه آن در کشور را ارائه می دهد تا بتوانید با رهبری صحیح آن ها کشور خود را قوی تر نمایید.

– کاوش در قاره ها و اقلیم های گوناگون در خط داستانیِ نقش آفرینی و ماجراییِ بیکران بازی:

ماموریت های گشت و گذار را در سراسر جهانی پهناور، به اتمام رسانید و گنجینه های مخفی را در طول هر مرحله پیدا کنید. در سفر ها و سیاحت های خود قهرمانان جدید، و اسلحه های قدرتمندی نیز به دست خواهید آورد.

– حضور طوایف و متحدین در جنگ های وسیع:

– با بازیکنان دیگر، تیم تشکیل دهید و خانواده ایجاد کنید تا در جنگ های جهانی بتوانید منابع و ساز و برگ جنگی تان را به اشتراک گذارده و از منابع دیگران نیز بهره ببرید. دوستی ها و خانواده های جدید تشکیل دهید و دشمنان مشترک خود را به زانو در آورید.

Hamidreza بازدید : 433 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

بازی سرگرم کننده Cars: Fast as Lightning

محصولی از شرکت معبر Gameloft

برگرفته شده از سری انیمیشن های محبوب Cars کمپانی های Disnep.PIXAR

با امتیاز 4.1 از 5 و نزدیک به 50 میلیون دانلود در گوگل پلی!

نسخه عادی + نسخه مود شده

به همراه فایل دیتا + تریلر رسمی بازی

درخواستی کاربران APKTOPS

حتماً شما هم با انیمیشن های انقلابی و جنجالی کمپانی پیکسار که چند سالیست به مجموعه کمپانی عظیم Disney اضافه شده است آشنا هستید. بی تردید باید گفت که PIXAR در زمینه ساخت انیمیشن ها حرف اول را در دنیا می زند. انیمیشن های زیادی از این شرکت جاودانه شدند و همچنان هم درآمد میلیاردی این کمپانی ها را تضمین می کنند. سری انیمیشن های ماشین ها (Cars) از جمله انیمیشن های محبوب این شرکت هستند که به فروش بسیار بالایی دست پیدا کردند. چندین بازی نیز از این انیمیشن ساخته شده است که یکی از محبوب ترین آن ها Cars: Fast as Lightning می باشد که توسط کمپانی Gameloft عرضه شده است. در این مطلب قصد معرفی این بازی را برای سیستم عامل های اندروید داریم. با ما همراه باشید.

Cars-Fast-as-Lightning-Cover

ویژگی ها :

  • گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
  • برگرفته شده از سری انیمیشن های « ماشین ها »
  • گرافیک عالی نسبت به حجم
  • دارای دموهای انیمیشنی (animated cutscenes) بسیار عالی بین مراحل
  • قابلیت بازی در نقش 20 شخصیت از شخصیت های محبوب انیمیشن Cars از جمله Francesco , Mater , McQueen و …
  • قابلیت ارتقاء به شخصی سازی ماشین ها
  • توانایی مدیریت شهر Radiator Springs با ایجاد ساختمان ها و مدیریت آن ها
Hamidreza بازدید : 318 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

یک بازی آموزشی بسیار مفید و کارآمد برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی که اخیرا در فروشگاه گوگل پلی توسط کمپانی نرم افزاری Hey Clay منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بازی را که میتوان آن را در زمره یک نرم افزار آموزشی نیز قلمداد کرد یکی از عالی ترین و پر بازده ترین نرم افزار ها در زمینه آموزش الفبای انگلیسی به کودکان و نونهالان دلبندتان است که مورد تقدیر و تشکر از سوی مراجع رسمی و سایت های متعدد واقع شده است. محیط و کاراکترهای این بازی طوری طراحی شده که کاملا مطابق میل کودکان می باشد و ضمن سرگرم کردن آن ها به آموزش حروف الفبای انگلیسی می پردازد. هر کدام از حروف ارایه شده دارای تلفظ صوتی بوده و با لمس آن ها هر یک تبدیل به حیوانی جالب میشوند که می تواند برای خردسالان بسیار جذاب باشد. این ویژگی نرم افزاز می تواند همان ویژگی باشد که منجر به متفاوت بودن این بازی و مورد تمجید قرار گرفتن نسبت به نمونه های دیگر شده است.

چنانچه از والدین گرامی هستید و دوست دارید که فرزندان خود را از سنین ابتدایی با زبان انگلیسی آشنا کنید، پیشنهاد میکنیم Talking ABC را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و از این طریق شروع به آموزش الفبای انگلیسی نمایید. شایان ذکر است که نرم افزار برای تمام سنین به منظور آموزش حروف الفبای انگلیسی قابل استفاده می باشد.

ویژگی های بازی Talking ABC:

– آموزش جذاب تمامی حروف اعم از کوچک و بزرگ زبان انگلیسی

– طراحی زیبای کاراکترها

– وجود حیوانات انمیشنی و کارتونی جذاب

– دو حالت برای یادگیری

– سرود های زیبا و جالب برای یادگیری حروف الفبا

– وجود ۶ بازی آموزشی زمیمه بازی

– صدای منحصر بفرد کاراکترها

– سازگاری با صفحات با کیفیت رتینا

– رابط کاربری مخصوص استفاده کودکان

Hamidreza بازدید : 214 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

بازی Yellowbird As the birds fly یک بازی جالب و هیجان انگیز برای دستگاهای اندروید محسوب می شود. که شما در این بازی باید هدایت پرندگان گوناگون را بر عهده بگیرید و در آسمان پرواز کنید و از موانعی که در آسمان قرار دارد به سلامت عبور کرده و در امان باشید و همچنین از حمله دشمنان خود نیز آگاه باشید و ضمن آن باید بتوانید امتیازات و آیتم هایی که در آسمان جایگذاری شده اند را جمع آوری کرده و با کسب امتیازات بیشتر به مراحل بالاتر دست یابید.

این بازی با طراحی خاص خود و با وجود گرافیک انیمیشنی در حد و اندازه کارتون سینمایی آن مورد استقبال کاربران کثیری قرار گرفته که امیدواریم شما نیز از این بازی جالب نهایت لذت را ببرید. باری دانلود بازی و مشاهده عکس ها و تریلر به ادامه مطلب بروید.

ویژگی های Yellowbird As the birds fly :

– گرافیک تحسین برانگیز به علاوه عناصر بصری فوق العاده جذاب

– کنترل ساده و کاربر پسند

– گیم پلی عالی و دینامیک پرواز به زیبایی شبیه سازی شده که بدون شک پس از انجام آن متوجه این موضوع خواهید شد.

– با وجود مراحل متعدد و گوناگون هرگز از انجام بازی خسته نخواهید شد و برایتن یکنواخت نمیگردد.

Hamidreza بازدید : 259 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

 

Tap Titans یکی بازی های برتر سال ۲۰۱۵ در سبک ماجراجویی اکشن است . در دنیایی که تایتان ها به تاخت و تاز مشغول هستند شما مامور به نابود کردن آنها و آوردن صلح به زمین شده اید اما چونه این کار را باید انجام دهید ؟ برای اینکار کافیست که به آنها ضربه بزنید . تنها کاری که در این بازی میتوانید انجام دهید ضربه زدن میباشد ! پس برای حمله کردن , نابودی اشرار , جمع آوری طلا و سکه و از بین بردن مصنوعات مرموز باید ضربه بزنید . این کار را بارها و بارها به درستی انجام دهید زیرا شما آخرین امید ما هستید . این بازی جزو بازی های برتر ۲۰۱۵ میباشد بدلیل اینکه سه سبک استراتژی و ماجرایی و اکشن ادغام شده است . ضربه زدن به تایتان ها تنها راه برای جمع کردن منابع خوب و سپس با موفقیت گذراندن مراحل مختلف است . با ضربه زدن بیشتر نیرو های خودتان را افزایش دهید تا بتوانید در نبرد با شرورها پیروز باشید .در این بازی خلاقانه جدید که بسیار مورد توجه قرار گرفته است شما توانایی انتخاب ۳۰ تایتان به عنوان همراه را دارید . شما باید بهترین تایتان را جذب کنید زیر نبرد با هیولاهای قوی را در پیش رو دارید . طراحان بازی برای جلوگیری از خستگی کاربران تمام اجزار موجود در بازی را بصورت تخیلی و غیر واقعی ساخته اند .

ویژگی های بازی Tap Titans :

– دارای هزاران مرحله مختلف

– کسب مهرات های گوناگون برای عبور از مراحل

– وجود ۶۰ تایتان با ویژگی منحصر به فرد

– امکان انتخاب ۳۰  تایتان برای مبارزه با تیتان ها

– ماجراجویی و اکتشاف در ۱۰ عرصه مختلف

– رقابت با یکدیگر در مسابقات سرگرم کننده

– وجود ۳۰ نوع ماده به منظور ارتقاء سلاح ها و توانایی های خود

– مناسب برای رده سنی ۳+ سال

Hamidreza بازدید : 250 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود Trial Xtreme 4 v1.6.1 – بهترین بازی موتورسواری اندروید + دیتا
سری چهارم بازی محبوب Trial Xtreme 4 v1.6.1 بعد از مدت ها انتظار دقایقی پیش توسط کمپانی Deemedya در پلی استور عرضه شد و مثل همیشه آن را برای شما کاربران گرامی قرار دادیم. این بازی زیبا با کسب امتیازات فراوان و نقد های مثبت بسیار اکنون به برترین بازی موتور سواری برای اندروید تبدیل شده و توانسته است طرفداران بسیاری به خود جذب کند. Trial Xtreme 4 بدون اغراق و گزافه گویی بهترین بازی موتورسواری است که تا به حال برای گوشیهای موبایل طراحی شده است. موتور خود را انتخاب کنید و وارد رقابت های جذاب و نفس گیر موتور سواری نمایشی شوید. رقابت با دوستان خود به صورت آنلاین و کسب پول و امتیاز برای صدر نشینی در جدول موتور سواران. بیش از صد مکان و محیط مختلف و متنوع برای انجام مسابقات هیجان انگیز و رقابت سخت با دوستان وجود دارد که شما باید با دقت فراوان کنترل وسیله خود را نگه دارید تا از افتادن در آب های کنار جاده و برخورد به موانع مسیر بگذرد. مسابقات مختلف را پشت سر بگذارید تا مهارت خود را در زمینه انجام مسابقات نفس گیر خیابانی به رخ همگان بکشید!

سخن سازنده درباره بازی:
این بار با سری چهارم از سری بازی های Trial Xtreme باز گشته ایم و امیدواریم که بتوانیم نظر شما را جلب کنیم. سری چهارم از این بازی توسط موتور های گرافیکی و فیزیکی بسیار پیشفرته طراحی شده اند و شما حس واقعی یک رقابت موتور سواری نفس گیر را تجربه خواهید کرد. عناصر کنترلی بازی بسیار هوشمندانه می باشند و گرافیک بازی خارق العاده است.

بازی به صورت رقابتی (دو ئل)
آیا به توانایی های خود باور دارید ؟ پس با بازیکنان بزرگ جدول موتور سوارن به صورت دوئل یا رقابتی بازی کنید و توانایی خود را در موتور سواری به چالش بکشید.

طراحی منحصر به فرد
گرافیک hd در یک فضای سه بعدی کاملا طبیعی با هم مخلوط شده و برترین بازی موتور سواری را برای شما به ارمغان آورده است

جذب اسپانسر
با صدر نشینی در جدول بازیکنان به جذب اسپانسر بپردازید و با قدرت وارد رقابت های بزرگ بین المللی شوید.

ارتقا موتور
با کسب امیتاز در بازی می توانید از طریق آیتم های موجود موتور خود را پیشرته و قدرتمند کنید .

برخی از ویژگی های بازی موتوسواری Trial Xtreme 4 اندروید :
✔ دارا بودن صدها مانع مختلف برای به چالش کشیدن شما
✔ قابلیت سفارشی سازی راننده ی موتور با تغییر لباس و غیره
✔ قابلیت سفارشی کردن موتور خود با کارهای مختلف
✔ امکان بازی با دوستان به صورت مولتی پلیر و چند نفره
✔ کنترل بازی با استفاده از شتاب سنج و یا کلیدهای لمسی
✔ گیم پلی اعتیاد آور به همراه گرافیک عالی نسبت به حجم کم خود
✔ امکان به اشتراک گذاری رکورد خود در شبکه های اجتماعی مختلف

Hamidreza بازدید : 272 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

Athletics 2: Summer Sports مجموعه بازی رشته دو و میدانی است که شامل چندین شاخه مختلف میشود و به تازگی بر روی گوگل پلی قرار گرفته است . در این بازی ورزش های المپیک را در یک محیط واقعی سه بعدی از طریق ۳۰ واقعه و ۵ مسابقه به خوبی تجربه کنید . حریف کامپیوتری خود و دوستاننتان در سراسر جهان را در این بازی به چالش بکشید . این بازی به شما اجازه میدهد تا لذت انجام ۱۲ مسابقه دویدنی و ۴ بازی دوچرخه سواری و ۴ بازی تیر اندازی و ۶ بازی شنا و … را  در گوشی و تبلت اندرویدی حس کنید . بدون بزرگنمایی گرفیک بازی به قدری واقع گرایانه طراحی شده است که شما خودتان را در سالن مسابقات المپیک خواهید دید . در کنار گرافیک خارق العاده صدا گذاری عالی و جلوه های ویژه بصری نیز خودنمایی میکنند . گیم پلی بازی برا هر دو کاربر ساده و حرفه ای طراحی شده است شما برای انجام عالی بازی نیاز به انگشتانی سریع و بی عیب و نقص دارید و برای بدست آوذن مدال قهرمانی باید استراتژی خاص خودتان را داشته باشید .همچنین بازی قابلیت انجام دو نفره را دارد و در این حالت صفحه نمایش را برای کاربران تقسیم میکند . برای ورزشکاران بازی نیز از ۳۰ کشور مختلف استفاده شده است .

ویژگی های بازی Athletics 2: Summer Sports :

– دارای ۳۰ رویداد جداگانه

– دارای ۵ مسابقه

– گرافیک خارق العاده

– صداگذاری و جلوه های ویژه بصری

– گیم پلی بی نقص

– اشتراک گذاری امتیازات با دوستان

– مناسب رده سنی ۳+ سال

Hamidreza بازدید : 251 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود Highway Racer vs Police Cars 1.21 - بازی اتومبیل رانی تعقیب و گریز در اتوبان برای اندروید

اگر پیگیر بازیهای اتومبیل رانی ارایه شده در GetAndroid بوده باشید، احتمالا با بازی Highway Racer آشنا هستید. نسخه جدید این بازی با نام تغییر یافته Highway Racer vs Police Cars ارایه شده است. همانطور که از نام بازی نیز مشخص است در نسخه جدید، تعقیب و گریز توسط پلیس نیز به بازی اضافه شده است. اگر سرعت شما از حد مجاز عبور کند پلیس اتوبان دست بکار شده و وارد عمل خواهد شد. ویژگیهای اصلی نسخه قبلی در بازی حفظ شده است، یعنی باید با انتخاب اتومبیل و ارتقای آن به مسابقه در اتوبان پرداخته و تا میتوانید بدون تصادف پیش بروید، هر چه مسافت بیشتری را طی کنید پول و امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد که بعدا میتوانید از آنها برای خرید اتومبیلهای بهتر و یا تقویت ماشین کنونی استفاده کنید. این نکته را هم ذکر کنیم که اگر تحت تعقیب پلیس قرار گرفتید با بستن راه آن و اجازه سبقت ندادن امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

ویژگیهای بازی Highway Racer vs Police Cars:
اضافه شدن حالت مولتی پلیر
اضافه شدن تعقیب و گریز توسط پلیس
امکان انتخاب اتوبانهای مختلف
رانندگی در اتوبانهای یک طرفه، دو طرفه و خلاف جهت
امکان انتخاب فرمان راست یا فرمان چپ، وجود موانع واقعی و پیچ در مسیر
امکان مشاهده بیشترین امتیازهای کسب شده از طریق سرویس Google Play
10 اتومبیل مختلف با امکان انتخاب رنگهای دلخواه
کنترل های مختلف بازی

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از طریق کدام موارد زیر با این سایت آشنا شدید؟
    به این وبلاگ چه نمره ای از 100 می دهید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 253
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 396
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,578
  • بازدید ماه : 6,976
  • بازدید سال : 38,867
  • بازدید کلی : 758,544