loading...
ایران دانلود
آخرین ارسال های انجمن
Hamidreza بازدید : 182 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود Goal Heroes 1.1.18.1125 - بازی قهرمانان گل برای اندروید

Goal Heroes 1.1.18.1125 یک بازی جدید و جذاب برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط کمپانی Ironuts PTE. LTD. منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. داستان بازی از این قرار است که در آن طلاهایی توسط کشورهای همسایه برای ایجاد طلسم برای شما فرستاده شده است؛ اما این طلاها توسط سارقین دزدیده شده و خبری از آنها نیست. فقط گروهی از قهرمانان توانایی پیدا کردن و پس گرفتن آنها را دارند. اکنون شما وظیفه دارید با گردآوری قهرمانانی با تواناییهای متفاوت، تیمی قدرتمند تشکیل داده و به دنبال طلاها و سارقین راه بیفتید. در طول این ماجرا انواع تله‌ها و موانع گوناگون پیش روی شما قرار خواهند گرفت که باید آنها را پشت سر گذاشته و یا نابود کنید تا سرانجام طلاهای گم شده را پیدا کنید.

Hamidreza بازدید : 269 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

بازی استراتژیک و پرطرفدار لوک خوش شانس اندروید + تریلر

با حضور شخصیت های معرف حضور بچه های دهه 60 ای با نام برادران دالتون

نسخه انگلیسی و کاملا تست شده و آفلاین بازی

Transcontinental Railroad یا همان ” لوک خوش شانس ” نام بازی استراتژیک از شخصیت های محبوب و خاطره ساز لوک خوش شانس و برادران دالتون ها است که تجربه ی خوبی از یک شهر سازی واقعی را برای شما رقم خواهد زد! در این بازی شما در نقش لوک خوش شانس کارکتر محبوب و پر طرفدار این انیمیشن می باشید که باید اقدام به ساخت راه آهنی در غرب امریکا نمایید و این پروژه را به خوبی به پایان رسانید.البته در این میان شما با دشمنان و راه زنان زیادی از جمله برادران دالتون ها روبه رو خواهید شد که در کار شما وقفه ایجاد خواهند کرد.

Transcontinental Railroad

این برادران آشوب گر به ایستگاه های قطار حمله کرده اند و موجب وحشت کارکنان راه آهن و مردم شده اند،وظیفه ی شما این است که به مبارزه با آنان بپردازید و آنان را تجویل قانون و کلانتر دهید، البته مشکلات شما تنها به دالتون ها خلاصه نمیشود،علاوه بر آن ها شما باید با راهزنان، سرخپوستان و اشرار مبارزه کنید و البته گاهی نیز به کارهای خطرناکی مانند خنثی کردن بمب نیاز خواهید داشت، با تمام قوا در مقابل این خرابکاران و بزهکاران ایستادگی نمایید و با قدرت هرچه تمام تر به سمت هدف خود حرکت نمایید .

ویژگی ها :

** گرافیک فوق العاده اچ دی و خیره کننده بازی
** حضور  انواع شخصیت های مختلف در بازی به همراه حضور برادران دالتون در بازی
** وجود 50 مرحله چالش بر انگیز در بازی
** در دست گرفتن تمام نبوغ لوک خوش شانس برای ساخت و ساز بهتر
** صداگذاری های عالی و فوق العاده

Hamidreza بازدید : 197 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

بازی عصر یخبندان Ice Age Village

محصولی از کمپانی گیم لافت

نسخه معمولی + نسخه مود شده

با بیش از 100 میلیون دانلود از گوگل پلی و کسب امتیاز 4.4 از 5

به احتمال بسیار زیاد شما کارتون عصر یخبندان را مشاهده کرده اید. عصر یخبندان یکی از زیباترین و محبوب ترین کارتون هایی می باشد که تاکنون عرضه شده است. این بار در سایت ApkTops برای علاقه مندان به این کارتون و شخصیت های آن، یک سوپرایز بزرگ داریم. اگر شما نیز از علاقه مندان به همین کارتون هستید توصیه می کنیم به هیچ وجه Ice Age Village را از دست ندهید. عصر یخبندان – Ice Age Village بازی اختصاصی و اصلی عصر یخبندان برای گوشی های اندرویدی می باشد که توسط کمپانی پر آوازه و معروف گیم لافت طراحی و عرضه شده است.

Ice-Age-Village

ویژگی ها:

  • وارد شدن به دنیایی منحصر به فرد از عصر یخبندان و قرار گرفتن در نقش تمام شخصیت های محبوب این کارتون
  • انجام مینی گیم های جذاب در طول بازی اصلی
  • ساخت دهکده شخصی مرتبط به خودتان
  • ساخت زیباترین دهکده برای تمام شخصیت های بازی عصر یخبندان
  • افزایش لول بازی جهت دسترسی به حیوان های جدید، ساختمان های جالب، دکوراسیون های منحصر به فرد و …
  • وجود چالش های متفاوت در طول روز جهت افزایش هیجان بازی
  • دعوت کردن دوستان خود به بازی و ساخت بهترین دهکده و مقایسه انها با یکدیگر
  • دعوت کردن دوستان از طریق Gameloft LIVE و فیس بوک برای انجام بازی
  • مشاهده دهکده مربوط به دوستان و قابلیت لاک کردن آن
  • دریافت آپدیت های جدید شامل کاراکترهای جدید، ساختمانها، چالش ها و مینی گیم ها

 

 

داستان بازی از جایی شروع می شود که اسکات به دنبال پیدا کردن بلوط و در اوردن آن از میان یخی که در آن گیر کرده است، کوه برفی را به دو نیمه تقسیم می کند. همه این مشکلات به دلیل ترکی است که به دنبال بیرون کشیدن بلوط در کوه ایجاد شده است. تا این که حیوانات در عصر یخی متوجه این موضوع می شوند و میفهمند که اگر به زودی به مکانی امن نروند، جان خود را از دست خواهند داد. بازی با شخصیت های اصلی کارتون، یعنی منفرد، الی، دیگو، سید و …انجام می شود. شما وظیفه دارید که به دنبال مکانی ایمن برای منتقل کردن حیوانات باشید، از طرفی باید بتوانید دهکده جدیدی نیز برای حیوانات بسازید تا حیوانات بتوانند در آن زندگی کنند.

در طول بازی ماموریت های منحصر به فرد و هیجان انگیزی برای شما در نظر گرفته شده است که باید بتوانید آنها را با موفقیت انجام دهید. شما در نقش شخصیت های مختلف بازی قرار خواهید گرفت و هدف اصلی شما نیز نجات دادن حیوانات عصر یخی است تا نسل آنها منقرض نشود. شما به عصر یخی وارد شده اید، مکانی که در آن نابود شدن یک کوه بزرگ قرار است همه چیز را از بین ببرد و نسل حیوانات را نابود کند. شما با انجام بازی به مراحل بالاتر وارد خواهید شد که در مراحل بالاتر امکانات بیشتری برای کاربران نیز در نظر گرفته شده است که انجام بازی را لذت بخش تر می کند. در بازی Ice Age Village ماموریت های جانبی بسیار زیادی نیز برای کاربران در نظر گرفته است که همین ماموریت ها هیجان بازی را بسیار بیشتر می کند. مینی گیم های متفاوت نیز در بازی می توانند زمینه های سرگرمی بیشتر شما را آماده کنند.

بازی Ice Age Village با گرافیکی بسیار عالی و خیره کننده و صداگذاری حرفه ای و بدون نقص، بدون شک، یکی دیگر از شاهکارهای کمپانی پر آوازه گیم لافت است که مطمئنا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

Hamidreza بازدید : 2111 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

بازی استراتژیک شوالیه های افتخار Knights of Honor در زمان قرون وسطی می گذرد. شما به عنوان یک شوالیه می توانید از بین 100 حکمران یکی را انتخاب کرده  و بازی را با آن ها شروع کنید. نقشه بازی تمام کشورهای اروپایی از شرق اروپا تا شمال آفریقا را شامل می شود. در این نقشه روستاها ، شهرها و تقسیمات جغرافیایی به خوبی پوششش داده شده است. برای هر شهر می توانید یک والی انتخاب کنید و برای قوی ساختن ارتش خود از نیروهای فنی فراوان استفاده کنید

به آسانی می توانید ساختمان و قلعه های گوناگونی را طراحی کنید. با استفاده از مالیات و تجارتی که می کنید می توانید هزینه های اداره کشور و شهرهای خود را به دست آورید.

دین نقش مهمی در بازی شوالیه های افتخار دارد. چهار نوع دین مسیحیت ارتدوکس ، مسیحیت کاتولیک ، اسلام و الحاد وجود دارد. می توانید آزادی مذهب را اشاعه دهید یا مثلا فقط بر مسیحیت تاکید کنید. در حالت دوم باید برای جنگ های صلیبی آماده شوید.

وقتی پاپ در بازی می میرد ، شما می توانید از بین روحانیان کسی را به پیروزی برسانید که هواخواه شما است. از طریق وی می توانید کنترل دینی را نیز افزایش دهید.

گرافیک بازی خوب و بالا بوده و در در عین حال از حجم کمی برخوردار است.

Hamidreza بازدید : 168 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

BIOWARS: Blastor’s Saga: شما در درون بدن یک بیمار قرار دارید و شاهد مبارزه سخت میان ویروس ها، باکتری ها و عوامل بیماری زا بر علیه سیستم دفاعی بدن انسان هستید. کاراکتر قهرمان بازی یک لنفوسیت B است که هدایت آن را شما بر عهده دارید که وظیفه دارید با از بین بردن عوامل بیماری زا و دستیابی به رئیس آن ها و در نهایت نابود سازی کامل بیماری، فرد مبتلا را نجات دهید. مراحل گوناگون و متعددی در بازی ساخته و پرداخته گردیده که شامل؛ مبارزه با انوع ویروس ها و باکتری ها و در نهایت مواجهه با سر منشا بیماری که رئیس قدرتمند و نهایی هر مرحله می باشد. این بازی علاوه بر این که قادر است شما را ساعت ها سرگرم نموده و اوقات خوشی را برایتان به ارمغان آورد، اطلاعات پزشکی و نحوه عملکرد سیستم دفاعی بدن انسان را برایتان بازگو خواهد کرد.

این بازی در سبک اکشن سرگرم کننده بوده که توسط کمپانی نیویورکی به نام Gabriel Creations ساخته و پرداخته گردیده و در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است. کاراکترها و داستان های این بازی برگرفته از کتاب های BIOWARS بوده و براساس اتفاقات و ماجراهای موجود در آن ها شکل گرفته است. به طوری که خط داستانی بازی تماما درون بدن یک انسان به تصویر کشیده شده است.
شایان ذکر است که این بازی در سبک اکشن شوتر طبقه بندی می گردد و از گیم پلی جذابی برخوردار است که در کنار گرافیک و صداگذاری طلوب می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای برای گذاراندن اوقات فراغت شاد و فرح بخشی برای شما مخاطبان سایت باشد.

ویژگیهای بازی BIOWARS: Blastor’s Saga:

– بازه کاراکترهای متنوع و گوناگون موجود در داستان اصلی

– وجود تقویت کننده ها و پاورآپ‌های متعدد

– گرافیک مناسب و گیم پلی دوست داشتنی

– کاوش منبع آلودگی یا به عبارتی رئیس مرحله ضمن انجام نبردهای نفس گیر با عوامل بیماری

Hamidreza بازدید : 165 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

Masters of the Masks بازی جدید جذاب اندرویدی که به تازگی توسط توسعه دهنده معروف SQUARE ENIX Co.,Ltd بر روی گوگل پلی منتشر شده است . در این بازی شما در منظقه ای  Ivren به نام هستید که خدایان با ماسک های مخفی کننده به مردم کمک میکنند . یک گروه دستچین شده با ماسک در حال نبرد هولکناکی با ایورن شرور بزرگ شرق هستند . شما باید در این ناحیه های کاوش کنید و دستور العمل های مربوطه را بدست آورید و از استراتژی های مختلف در کنار مهارت های خاص در راه تبدیل شدن به یکی از مبارز های ماسک دار بهره ببرید . در این راه باید از توانایی های خود به خوبی استفاده کنید . این را به یاد داشته باشید که پستی و بلندی همیشه در زندگی قهرمانان وجود دارد . در این بازی از رابط کاربری جالبی استفاده شده که انجام مبارزه را راحت میکند . بازیگران بازی نیز رنگارنگ بوده و بازی دنیای فنتزی خوبی دارد . در نظر داشته باشید که برای انجام بازی حتما باید به اینترنت متصل شده باشید . این بازی کاملا رایگان بوده و برای استافده از آن نیاز پراخت مبلغی نیست . تحت شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی تولید کننگان این بازی برای استفاده از بازی شما باید حداقل ۱۳ سال سن داشته باشید .

ویژگی های بازی Masters of the Masks :

– رابط کاربری جالب . نبردهای حماسه ای بوسیله کشیدن و رها کردن

– طراحی هنری بازی بصورت منحصر به فرد

– استفاده مهارت های مختلف برای به چالش کشیدن استاد

بازیگران  و دنیای فانتزی عمیق

– مناسب برای رده سنی ۷+ سال

– بیش از ۵۰٫۰۰۰ دانلود از مارکت های رسمی

Hamidreza بازدید : 178 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

Tactile Wars: از سراسر جهان به جمع بازیکنانی بپردازید که در یک بازی اکشن ، سرعت عملی و رنگارنگ گرد هم آمده اند. فرماندهی سربازان کوچک رنگی را که با ابزار رنگ کاری مسلح شده اند، بر عهده بگیرید. وظیفه شما در این بازی استراتژیک در سبک آرکید، کاملا مشخص است: غلمرو هم مسافان خود را با استفاده از شلیک گلوله های رنگی ، تحت تصرف خود در آورید.

رنگ مربوط به تیم خود را انتخاب کنید این رنگ سراسر تیم شما را متشکل میشود. به رنگ های دیگر غلبه کنید و آن ها را به زانو در آورید. امکانات تاکتیکی بازی موجب دو چندان شدن هیجان بازی میگردد که از جمله آنها میتوان به: پیاده نظام رنگی، مین ها، تانک ها، جان پناه ها، اجیر کردن سرباز های مزدور، به روز رسانی های گروهی، و اتحاد با دیگر بازیکنان، اشاره کرد که استفاده درست و به موقع از هریک، استراتژی شما را غیر قابل شکست می نماید.

انگشتان شما: عاملی برای بروز انبوهی از خرابی
از تاکتیک های خطی، دایره ای، و و چهار گوش برای نزدیک شدن و نفوذ به خط دفاعی حریف، بهره ببرید

رهبری جنگ های حماسی:
نبرد بی پایانی را با یورش به سمت دشمن رقم زنید.

ساخت مقر اصلی:
مین ها و تانک ها و جانپناه های خود را به دقت جایگذاری کنید تا حملات دشمن را با آسیب هر چه کمتر دفع نمایید.

مزدوران خبره استخدام نمایید:
سربازانی با توانایی های ویژه به خدمت بگیرید که کلید موفقیت در میدان رزم هستند.

مقام های بهتری در رتبه بندب های جهانی کسب کنید:
برای موفقیت در جنگ ها،کسب امتیازات و بهبودی نیروی نظامی در حمله و دفاع تکنولوژی های جدید را آنلاک کنید.

متحدانی از دیگر بازیکنان انتخاب کنید تا با رنگ یکسان به دفاع از غلمرو خود بپردازید.

Hamidreza بازدید : 187 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

یوری نینجا یک بازی پی پایان اکشن است. در این بازی باید بکشید تا زنده بمانید. اگر عاشق نبرد های نا محدود هستید، باید این بازی را امتحان کنید.

در اینجا شما یک بازی پر از ماجراجویی و نبرد های حماسی را تجربه می کنید. مبارزه و اکشن در این بازی وجود دارند. همچنین یک ماجراجویی بزرگ در این بازی موجود است. در این بازی شما یک کاراکتر را کنترل می کنید، با دشمنان مختلف روبرو می شوید. این دشمنان می خواهند به شما صدمه بزنند. از سلاح های مختلف برای زنده ماندن استفاده کنید. قبل از اینکه به شما صدمه بزنند، باید از شرشان خلاص شوید. با قدرت ها و سلاح های ویژه خود آنها را بکشید. هر دشمن کاملا متفاوت از بقیه خواهد بود.

با قدرت ها و سلاح های ویژه خود آنها را بکشید. این سلاح ها و قدرت های ویژه به شما امکان مبارزه و زنده ماندن را می دهد. از استراتژی های خود برای این بازی به نحو احسنت استفاده کنید. این بازی شما را مدتها سرگرم خواهد کرد و لذت و سرگرمی بی پایانی به شما خواهد داد.

آیا شنوبی لایقی هستید؟

به عنوان یک سایه در شب، دودی در گرد و خاک، خود را به قلب معبد نفرین شده برسانید.

دشمن راه های شما را می داند و به اندازه شما در هنر پنهان شدن و حمله های غافلگیرانه ماهر است. تله ها و غول های مرگبار سعی دارند تا ماموریت شما را به پایان برسانند، همه شان را بکشید!

ویژگی های بازی Yurei Ninja:

انواع دشمنان برای مبارزه.

– سلاح های مختلف برای استفاده و مقابله با دشمنان.

– کاراکتر های مختلف با توانایی های مختلف.

– در محیط های بی نظیر مبارزه کنید.

– مبارزه های حماسی با غول ها که شما را به عصر جدیدی از مبارزه می رساند.

– گرافیک دقیق و با کیفیت

– گیم پلی سریع اکشن/ ماجراجویی

– به روز رسانی های جدید

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از طریق کدام موارد زیر با این سایت آشنا شدید؟
    به این وبلاگ چه نمره ای از 100 می دهید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 253
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 396
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,707
  • بازدید ماه : 7,105
  • بازدید سال : 38,996
  • بازدید کلی : 758,673