loading...
ایران دانلود
آخرین ارسال های انجمن
Hamidreza بازدید : 251 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

UFB 2: یک بازی نو آورانه و جنگی، شامل ۵۰ مرحله نفسگیر و استخوان شکن می محصول کمپانی Tapps می باشد. در این بازی باید به نبرد با جنگجویانی از سراسر دنیا بروید. مالتی پلیر بهینه سازی شده بازی به شما کمک میکند تا مشت تمام عیاری به صورت دوستان و رقیبان خود در میدان مبارزه بزنید.

مود مرحله ای:
تعداد بسیار زیادی از مراحل چالشی در این بخش از بازی ساخته و پرداخته شده اند تا با به اتمام رساندن هر یک به افسانه ای ترین جنگجویی که تاریخ به خود دیده مبدل گردید. بهترین حرکات و فنون خود را در میادین نبردی همچون: جنگل، یخچال طبیعی و سیاره نیرو ، به نمایش گذارید.

مود مالتی پلیر:
به مبارزه و جدال با دوستان و دشمنان خود در زندگی حقیقی بپردازید! دوستان خود را به مبارزات چالشی بازی در نقشه های گوناگون فرا خوانید. از تجربه ها و آموخته های خود در مود مرحله ای بهره ببرید تا در برابر حریفان خود حرفی برای گفتن داشته باشید.

مبارزان جهانی:
با مبارزانی از سراسر جهان از جمله کشورهای: آمریکا، روسیه، سوئد، برزیل، مکزیک، به همراه هم رزمان به شدت قوی شان به مجادله بپردازید.

ویژگی های UFB 2 – Ultra Fighting Bros:

– فضای جالب بازی که حس شوخ طبعی آن را الهام می بخشد.

– وجود تاکتیک (MMS) هنر های رزمی ترکیبی در گیم پلی بازی سبب لذت بخش بودن هرچه بیشتر بازی میگردد.

– دو مود متفاوت: مراحل انفرادی متعدد به علاوه مود مالتی پلیر برای بازی با دوستان

– گیم پلی ساده در عین حال چالشی بازی منجر به ساعت ها تکاپو در دستگاه اندروید شما می شود.

– پیشرفت چشم گیر عناصر گوناگون در بازی نسبت نسخه قبلی آن

کاربران گرامی توجه داشته باشد که ۹۵ درصد عناوین حاضر در بازی کاملا رایگان است و برای آنلاک شدن برخی از قابلیت ها نیازمند خرید آن می باشید.

Hamidreza بازدید : 211 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

Draw a Stickman: EPIC 2 یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی استور با قیمت بالای ۲٫۹۹ دلار فروش می رسد. این بازی یکی از محبوب ترین های سری استیکمن می باشد که تاکنون در سراسر دنیا بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است و توانسته است ۵ جایزه مختلف بین المللی را کسب کند. نسخه فوق که در اختیار شما قرار داده ایم نسخه فول آنلاک شده و خریداری شده بازی می باشد که دیگر لازم نیست هیچگونه هزینه اضافی از داخل بازی پرداخت نمایید. مداد را بردارید و آماده باشید تا ماجراجویی استیکمن را آغاز نمایید و داستان خودتان را خودتان خلق کنید و منتظر باشید که چه چیزی پیش خواهد آمد؟ در این بازی شما وارد کتاب داستان جادویی پر از رمز و راز شده اید و باید تمامی داستان را با دقت دنبال نمایید سپس پازل ها و چالش هایی که در این بازی پیش و روی شما قرار می گیرند را یکی پس از دیگری به پایان برسانید و مراحل بازی را پشت سر بگذارید. در این بازی می توانید تمام مهارت ها و خلاقیت هایی که دارید را نشان دهید و به یکی از بهترین ها تبدیل شوید. می توانید ایده های خود را در نقشه های کوچک و یا قطعه های ادبی موجود در بازی بنویسید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید! پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Hamidreza بازدید : 211 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

بازی حمله قلعه بار دیگر با چالش هایی جدید بازگشته است، بازی که جنگ هایی منحصر به فرد و چالش انگیز را به شما ارائه می دهد. در این بازی استرتژی باید قلعه ای برای خود بسازید که دشمنان نتوانند به آن نفوذ کنند. در عوض برای خود یک سپاه قدرتمند و بزرگ بسازید و به جنگ دشمنان بروید و قلعه های آن ها را نابود و اموالشان را تصرف کنید. در بازی Castle Raid 2 می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین رقابت کنید یا امتیازات خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. در ضمن برای تضمین سلامت قلعه خود تله های انفجاری، منجنیق، برج و … خریداری کنید.

ویژگی های اصلی بازی:

– ارائه گرافیک منحصر به فرد

– گیم پلی بصری

– گرافیک خیره کننده

– وجود مراحل مختلف

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Hamidreza بازدید : 181 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
دانلود لانچر شفاف Transparent Launcher Camera 1.0

Transparent Launcher Camera | لانچر شفاف برای اندروید

می خواهید گوشی شما متفاوت از دیگران شود؟ پس لانچر Transparent Launcher Camera را دانلود و نصب کنید تا پس زمینه گوشی شما را شفاف کند. این برنامه رایگان می باشد و با نمایش صحنه پشت گوشی به جای تصویر پس زمینه باعث می شود احساس کنیم گوشی ما حالت شفاف پیدا کرده است و تمام اجسام پشت گوشی نمایان هستند. لانچر Transparent Launcher Camera تصویر پس زمینه را با تصویر گرفته شده دوربین عقب گوشی تعویض می کند. به طور کلی می توان گفت این لانچر برای شما پوسته ای شفاف را به ارمغان می آورد. این لانچر رابط کاربری زیبایی دارد و به طور کامل بهینه سازی شده است به طوری که کمترین منابع را برای اجرا احتیاج دارد.

ویژگی های برنامه Transparent Launcher Camera :

– بسیار کم حجم و دارای سرعت بالا در اجرا

– مصرف کم منابع

– دارای آیکون های زیبا

تغییرات آخرین نسخه برنامه Transparent Launcher Camera :

+ بدون تغییرات

 

Hamidreza بازدید : 195 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود Broadsword: Age of Chivalry 0.04s – بازی عصر جوانمردی اندروید + دیتا


بازی استراتژیک عصر جوانمردی Broadsword: Age of Chivalry 0.04s یکی از برترین بازی های استراتژیک برای دیوایس های مبتنی بر اندروید بوده که شما را قرون وسطی خواهد برد . شما در این بازی با نبردهای مربوط به قرون وسطی رو به رو خواهید شد . فرماندهی یکی از چهار ارتش را بر عهده گرفته و نیروهای دشمن را برای همیشه از بین ببرید . انواع واحدهای مختلف نظامی نظیر کمانداران ، نیزه داران ، شوالیه ها و دیگر سربازان را انتخاب کرده و با استفاده از آن ها به دشمن یورش ببرید و آن را نابود نمایید . قهرمانان هرگز از بین نمی روند. این نکته را هرگز فراموش نکنید ! منابع مختلفی را برای ایجاد ساختمان و سرباز خانه استفاده کرده و سپس نیروهای جدیدی را استخدام کنید . فرماندهی یکی ار چهار ارتش انگلیس ، فرانسه ، اسپانیا و لهستان را انتخاب کرده و جبهه خود را انتخاب نمایید . حالت چند نفره موجود در این بازی به شما اجازه می دهد تا با بازیکنان دیگر در سراسر جهان رقابت کرده و از قدرت آن ها مطلع شوید . این بازی به صورت کامل از حالت Hotseat ( رقابت چهره به چهره ) نیز پشتیبانی می نماید . اگر به دنبال بازی استراتژیک هستید بدون شک این بازی را انتخاب کنید ، زیرا این بازی یکی از گرافیکی ترین بازی های استراتژیک اندرویدی محسوب می گردد .

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Broadsword: Age of Chivalry اندروید:
✤ فرماندهی یکی از چهار تمدن مختلف: انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و یا Hapsburg
✤ مشاهده ی جنگ های استراتژیکی و اکشن نیروهای خود به صورت سه بعدی
✤ فرماندهی انواع واحدهای مختلف از کمانداران، شوالیه ها، منجنیق و غیره
✤ امکان بازی کردن به صورت آنلاین و چند نفره (+۲ بازیکن) از طریق حساب Google +
✤ بازی برروی انواع نقشه های متنوع در شرایط آب و هوایی متمایز
✤ ساخت و ارتقاء ساختمان ها، معادن و فلزات، کارخانه های تولید و مزارع
✤ پخش موسیقی اصیل از آهنگساز فیلم آلمانی Jan Morganstern
✤ طراحی منحصر به فرد و سه بعدی با گرافیک اچ دی و عالی

Hamidreza بازدید : 234 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

بازی اکشن خشم: حافظه خونین Ire:Blood Memory

نسخه مود شده بازی + به همراه تریلر رسمی

Ire:Blood Memory بازی اساطیری-حماسی در سبک اکشن برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد که در آن شما به عنوان قهرمان بازی باید با دیگر نیروهای بازی به جنگ پرداخته و بتوانید آنها را شکست دهید.

 Blood-Memory

ویژگی ها:

 

دارای گیم پلی اکشن و مبارزه هایی حماسی

انجام بازی در محیط هایی متفاوت و گوناگون

استفاده از سلاح های قدیمی و مختلف برای بازی

مبارزه با موجودات مختلف و هیولاهای بزرگ

وجود دستاوردهای مختلف در طول بازی

Ire:Blood Memory بازی اکشن برای گوشی های اندرویدی می باشد که در آن شما با موجوداتی عجیب و غریب روبه رو خواهید شد که باید بتوانید آنها را نابود کنید. در برخی از ماموریت هایی که در بازی خواهید داشت، شاهد غول هایی عجیب و غریب خواهید بود که وجود این غول ها هیجان خاصی به بازی افزوده است. بازی در محیط های مختلف و متفاوتی انجام می شود. همچنین سلاح های مختلفی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می توانید از آنها استفاده کنید و نیروهای دشمن را نابود کنید. با دستاوردهایی که در طی بازی به شما داده میشود می توانید بازی را با قدرت بیشتری پیش ببرید. در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم به همراه دیتا از این سایت دریافت کنید.

Hamidreza بازدید : 173 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

MagicOfTheThreeKingdoms یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک Role Playing می باشد که توسط FTStudio برای اندروید منتشر شده است و توانسته است در گوگل پلی امتیاز ۴٫۳ ستاره را کسب کند.

آیا شما هم دوستدار نبرد با شمشیر برنده و نیزه تیز خود می باشید؟

آیا مبارزه را فراموش کرده اید و دیگر هیچ امیدی برای جنگیدن ندارید؟

اگر این چنین است نا امید نشوید زیرا این بازی یکی از بهترین بازی های سبک RPG می باشد و بدون شک طرفداران خود را شگفت زده خواهد کرد، در بازی سه امپراتوری ویژگی های بی نظیری در انتظار شما می باشند که نظیر آنها را در هیچ بازی دیگری مشاهده نکرده اید.

چالش های بسیاری در انتظار شما می باشند، برج های خود را آچدیت کنید، دفاعی های خود را بالا ببرید، حمله های بی شماری داشته باشید و سه امپراتوری بزرگ و بی نظیر تشکیل دهید! این بازی یکی از بهترین بازی های سبک ار پی جی است و بدون شک شما و سایر علاقه مندان به این سبک را شگفت زده خواهد کرد.

– استفاده از استراتژی های مختلف و برنده شدن با سحر و جادو

– شخصی سازی قهرمان خود با مهارت های خاص و بی نظیر

– بیش از ۱۰۰۰ ماموریت بسیار سخت و چالش برانگیز

– بیش از ۲۰۰ آیتم مختلف و قابل ارتقا

– پاداش های روزانه بسیار

– مسابقات هفتگی و جوایز مختلف

Hamidreza بازدید : 199 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

Kik-the-Hilarioys

بازی Kick The Hilarious Bob با گرافیک غیر معمول و هیجان آور خود توانسته رتبه خوبی را در میان کاربران به دست آورد. از چدیدترین جلوه های صوتی بهره مند شده و به راحتی با هیجان بسیار بالا مراحل را به انجام برسانید. همچنین شایان توجه بوده که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی گردیده است که توصیه می کنیم حتما آن را امتحان کنید. گام های بلند خود را بردارید و سکه ها را جمع آوری کنید. سلاح های مختلف را انتخاب نموده و مراحل را تمام کنید. Kick The Hilarious Bob یک راه ساده و آسان برای خارج شدن از بخار می باشد. با شخصیت های تعاملی و جذاب دیدن کرده و امتیازات متعددی را به دست آورید.

ویژگی های اصلی:

گرافیک غیر معمول و هیجان انگیز

جلوه های صوتی نامحدود

خارج شدن از بخار

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از طریق کدام موارد زیر با این سایت آشنا شدید؟
    به این وبلاگ چه نمره ای از 100 می دهید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 253
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 396
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,683
  • بازدید ماه : 7,081
  • بازدید سال : 38,972
  • بازدید کلی : 758,649